کد خبر : 1243579 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:07 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: فکر می‌کردم دعوت شوم

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: بی شک سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختاریست اما پیشنهاد رسمی از سپاهان ندارم و آرزوی موفقیت برای آنها می‌کنم.

غلامی: فکر می‌کردم دعوت شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد غلامی در خصوص شرایط پدیده اظهار داشت: به جای گرفتن پول مجبور به گرفتن سهام از پدیده شدیم و امیدواریم که سهام‌مان به سود دهی برسد. با توجه به مشکلات پیش آمده در این فصل برای تیم پدیده من با درخواست مرزبان از تیم راه آهن جدا شدم و همین جا تبریک خود را به هم تیمی های سابقم ابراز می‌دارم و از ماندن راه‌آهن در لیگ خیلی خوشحال شدم.

وی ادامه داد: من برای تیم پدیده زحمت زیادی کشیدم با توجه به کمبود بازیکن در این تیم من حتی در پست دفاع راست چندین بازی در ترکیب تیم قرار گرفتم شکر خدا که در مقابل تماشاگران مشهدی سربلند بودیم و تیم پدیده در لیگ ماندگار شد.
غلامی که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را در زمان کی‌روش دارد افزود: با توجه به بازی‌هایی که در این نیم فصل انجام داده بودم فکر می‌کردم دوباره به تیم ملی دعوت می‌شوم اما به خاطر تغییر پستی که از مهاجم به دفاع راست آمده بودم شرایط متفاوت بود به هر حال آرزوی موفقیت برای نفرات دعوت شده را دارم و تمام تلاشم برای دعوت مجدد به تیم ملی را به کار میبندم.

مهاجم پدیده در مورد پیشنهادات این فصل گفت: از پدیده پیشنهاد دارم و منتظر مشخص شدن اوضاع کلی باشگاه هستیم. در حال مذاکره با چند تیم و مرزبان هستم خواست خدا جایی می‌روم که آرامش بیشتری حاکم باشد.

وی در مورد شایعه پیشنهاد سپاهان تاکید کرد: بی شک سپاهان بهترین تیم ایران از لحاظ ساختاریست که خاطرات خوبی با این تیم دارم اما پیشنهاد رسمی از سپاهان ندارم و آرزوی موفقیت برای آنها می‌کنم.

دیدگاه‌ها