کد خبر : 1243584 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:25 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: پول برای من همه چیز نیست

اتفاق عجیبی که برای باشگاه فولاد رخ داد استعفای جمعی هیات مدیره این باشگاه بود و بازیکنان این تیم فعلا تکلیف خود را نمی‌ دانند و منتظر هستند هر چه زودتر وضعیت مشخص شود.

انصاری: پول برای من همه چیز نیست
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری گفت: این اتفاق در این مقطع زمانی به ضرر ما خواهد شد. آقای دهکردی مدیر لایقی است حیف است که از کنار او به راحتی بگذریم و ناراحتش کنیم و همچنین دو عضو زحمتکش هیات مدیره آقایان صیادنژاد و فرهادزاده که به واسطه مسافرت های زیادی که در این فصل داشتیم، رابطه بین بازیکنان و هیات مدیره خیلی صمیمی شده بود. در این چند ساله عملکرد هیات مدیره باعث شد که باشگاه فولاد نمونه شود، متاسفانه از جزییات مشکلات خبر ندارم امیدوارم که مسوولین هر چه زودتر بتوانند حلش کنند. 7 سال است که در باشگاه فولاد حضور دارم و به جز مدیریت قوی و کار منظم چیز دیگری ندیدم. امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا دودش در چشم هواداران می‌ رود. انشاالله که مدیران لایق برگردند و شرایط به حالت عادی بازگردد.

او در مورد تصمیمش برای فصل جدید ادامه داد: راستش فعلا شرایط باشگاه مشخص نیست و من خیلی پیگیر شرایط هستم اما تاکنون خبر خوبی به دستم نرسیده است. همه چیز بستگی به اوضاع دارد. من چند پیشنهاد خوب دارم از طرف دیگر باشگاه فولاد خانه من است. دوست دارم باشگاه خودم، باشگاهی که متعلق به من است بمانم ولی باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌ رود. بالاخره تا چند روز آینده همه چیز مشخص می‌ شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد هنوز هم سر حرفش که گفته بود اگر در ایران به فوتبالش ادامه دهد، فقط فولاد را انتخاب می‌ کند هست یا خیر پاسخ داد: بله، من سر حرفم هستم. فولاد یک باشگاه نمونه است و هواداران این تیم همیشه به من لطف داشته اند. آرامش و شرایط فوتبالی برای من مهمتر از پول است. هر فوتبالیستی هدف های خاص خودش را دارد اما به شخصه پول برای من همه چیز نیست. باشگاه فولاد تا الان همه شرایط مدنظر من را داشته است.

انصاری در مورد اینکه بازیکنان سرباز فولاد به تیم‌ملی دعوت شده و او نشده و اینکه این مساله ناراحتش می‌ کند یا خیر گفت: همه چیز به نظر سرمربی تیم‌ملی برمی گردد شاید آن بازیکنانی که دعوت شدن شرایط خاص خودشان را داشتند، تنها وظیفه من این است که کار و تلاش کنم. اینکه حقم بوده یا نبوده که به تیم‌ملی دعوت شوم برعهده کارشناسان است. تمام فکر و ذکرم این است که به مقام های بالاتر برسم و مطمئنا با تلاشی که خواهم کرد به چیزی که می‌ خواهم می‌ رسم. مسائل دیگر برعهده من نیست و به کادرفنی تیم‌ملی برمی گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه الان زمان آنکه فوتبال دو قطبی باشد به اتمام رسیده افزود: در اینکه استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند شکی نیست و شرایط جدول ما این را نشان می‌ دهد که کل فوتبال ایران این دو تیم نیستند و بقیه تیم ها حرف برای گفتن دارند. خدا را شکر فوتبال ما دیگر دو قطبی نیست و این را دعوت بازیکنانی از تیم هایی نظیر سایپا، ملوان، راه‌آهن و غیره بیشتر اثبات می‌ کند.

دیدگاه‌ها