کد خبر : 1243585 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:25 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیرین ترین باخت زندگی ام را پشت سر گذاشتم

ابراهیمی: نمی‌گذاریم جام را با خود ببرند

هافبک نفت‌تهران معتقد است عربستانی ها این تیم را قبل از بازی با الاهلی خیلی اذیت کردند اما همه این ها به ضرر خودشان شد.

ابراهیمی: نمی‌گذاریم جام را با خود ببرند
به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی گفت: قبل از اینکه سراغ بازی برویم باید بگویم که ما ساعت 6 عصر به عربستان رسیدیم. 4، 5 ساعت در فردوگاه معطل بودیم و ما را بی دلیل در فرودگاه نگه داشتند. به مسوولانی که آنجا بودند گفتیم با این رفتارها کار خودتان را سخت می‌ کنید، آنها هم در جوابش می‌ خندیدند.

او با اشاره به اینکه هواداران الاهلی نیز به بازیکنان نفت ایران بی احترامی کردند، ادامه داد: ما نمی‌ دانستیم الاهلی این همه طرفدار پرشور دارد، هوادارانشان خیلی در استادیوم سروصدا به راه انداخته بودند و در ضمن به بازیکنان ما فحش می‌ دادند. چند تا از بازیکنان ما عربی بلد هستند و متوجه می‌ شدند. خدا را شکر توانستیم در عین باخت صعود کنیم و این شیرین ترین باخت زندگی فوتبالی ام بود. بازی خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و کلا هم گرمای عربستان اذیتمان کرد.

هافبک نفت در رابطه با اینکه منتقدان در ابتدای راه این تیم را جدی نگرفته بودند و معتقد بودند نفتی ها در آسیا کار را پیش نمی‌ برند نظرش را اینگونه بیان کرد: ما به اینجور حرف ها عادت کرده ایم ولی خیلی ها باید بدانند لیگ ما فقط از استقلال، تراکتور، سپاهان و غیره تشکیل نشده و دو، سه پله پایین تر از این تیم ها نفت‌تهران قرار دارد، تیمی که در بازی رفت با الاهلی عربستان 16 هزار هوادار استقلال و پرسپولیس به استادیوم کشانده بود. ما با فوتبالمان این کار را کردیم چون نفت ذاتا تماشاچی ندارد.

ابراهیمی در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در فینال جام‌حذفی افزود: از عربستان که برگشتیم مصاحبه های بازیکنان ذوب‌آهن را خواندیم که همه شان حرف از قهرمانی می‌ زنند اما نفت‌تهران تیم دست و پا بسته ای نیست. شما شک نکنید که ما جام را نمی‌ دهیم به اصفهان ببرند و آن را در تهران و باشگاه نفت نگه می‌ داریم.

دیدگاه‌ها