کد خبر : 1243587 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:32 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنگر: قرارداد نداشتم هم می‌ماندم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر با پرسپولیس قرارداد هم نداشتم دوست داشتم با این تیم ادامه دهم چون می‌خواهم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

بنگر: قرارداد نداشتم هم می‌ماندم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: درباره بازی با الهلال باید بگویم که در این بازی بد بازی نکردیم اما ترسو بودیم و در حالی که می توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم اما این اتفاق رخ نداد هرچند که باید بگویم با این وضعیت و با این امکانات باشگاه پرسپولیس تا همین جا که بالا آمده‌ایم شاهکار کرده‌ایم.

وی درباره یارگیری پرسپولیس در فصل جدید تصریح کرد: شاید فصل پیش رو هم همین روند سال گذشته باشد اما امیدوارم بازیکنانی که می‌خواهند به تیم بیایند به خاطر آرم و بزرگی نام پرسپولیس به این تیم بیایند.

هر چند که به هر حال مساله مالی هم مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که بازیکنان فقط به خاطر تماشاگران نمی‌توانند به پرسپولیس بیایند و به هر حال پول هم نیاز دارند.

بنگر درباره مصدومیتش هم اظهار داشت: به پایم آتل بستم و فکر می‌کنم از 10 تا 12 روز دیگر مشکلم کاملا حل شود اما باید بگویم که مشکل مصدومیت پایم از مصدومیت دنده من جدی‌تر است و امیدوارم که هر چه زودتر خوب شوم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

بنگر درباره اینکه در پرسپولیس باقی خواهد ماند یا نه گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر قرارداد هم نداشتم دوست داشتم در تیم بمانم چون می‌خواهم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

مدافع شماره 6 تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود سیدجلال حسینی در راه پیوستن به پرسپولیس است افزود: قرار بود سیدجلال به تیم بیاید اما به هر حال باید مسایل مالی هم برای او در نظر گرفته شود و نمی‌توان همه کارها را رفاقتی انجام داد اما طی صحبت‌هایی که با نژادفلاح داشتیم قرار شد او اسپانسر بگیرد تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.

دیدگاه‌ها