کد خبر : 1243595 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:07 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفتند، فصل آینده بازی می کنیم

حمودی: عصبانی بودم در مورد دایی حرف زدم

علی حمودی بازیکن سرباز تراکتورسازی از روزهای سختی که در این فصل داشت با ورزش سه صحبت کرد.

حمودی: عصبانی بودم در مورد دایی حرف زدم
علی حمودی در خصوص آخرین اوضاع و احوالش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

گفتند، فصل آینده بازی می کنیم

به احتمال زیاد از هفته آینده می توانیم بازی کنیم و به گفته مسوولان چون 4 ماه از سربازی مان گذشته می توانیم بازی کنیم. قرار است نامه ای برای فصل بعد به باشگاه زده شود که طبق صحبت های آقای باران چشمه می توانیم فصل آینده برنده باشیم.در حال حاضر آمادگی بدنی بالایی دارم و همراه تیم شرایط خوبی داشتم. تمریناتی که همراه آقای تونی انجام می دادیم در حد بازی کردن بود و از هفته آینده هم تمرینات برای فصل آینده را آغاز می کنم.

دوست داشتم این بار تراکتور قهرمان شود

سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و بارها قهرمان شده و نشان داده لیاقتش را هم داشته است. من به سپاهانی ها قهرمانی را تبریک می گویم اما این بار به خاطر مردم تبریز دوست داشتم تراکتورسازی قهرمان شود. مردم این شهر منتظر قهرمانی بودند و 90 درصد احتمال قهرمان شدن تراکتور وجود داشت اما متاسفانه نتوانستند جشن بگیرند.

نمک روی زخم نپاشم

ما دوست داریم تمام سربازها بتوانند بازی کنند و از اینکه بازیکنان فولاد بازی کردند ناراحت نیستیم. امیدوارم مشکل همه حل شود و آقای باران چشمه و سردار کمالی هم در این مدت به ما لطف کرده اند. به هر حال این مشکلات باید حل شود و اگر بخواهیم دوباره به این بحث ها دامن بزنیم همه چیز شروع می شود و باید اجازه دهیم زخم خوب شود به جای اینکه نمک بپاشیم. بازیکنان سرباز و خود من اشتباهات شان را قبول کردند و در حال حاضر هم سرباز شدند. واقعا روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و از لحاظ فوتبالی ضرر کردیم. فوتبال تمام زندگی ماست و امیدوارم بتوانیم بازی کنیم.

عصبانی بودم در مورد دایی حرف زدم


قبلا عصبانی بودم و در مورد آقای دایی حرف هایی زدم اما در حال حاضر همه چیز را فراموش کرده ام. در این مدت خیلی حرف ها شنیدم اما اهمیت نمی دهم و دوست دارم بدون حاشیه کارم را انجام دهم. علی دایی نماد فوتبال ایران است و به نظر من اسطوره فراموش نشدنی است و امیدوارم هر جا که هستند، صحیح و سلامت باشند.

دیدگاه‌ها