کد خبر : 1243596 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:08 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورحیدری: نه بودجه داریم نه اسپانسر

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بی اطلاعی از پست جدید خود برای مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری گفت: این کار کار من نیست.

پورحیدری: نه بودجه داریم نه اسپانسر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور پورحیدری در خصوص اینکه سایت باشگاه استقلال در خبری اعلام کرده وی مسئول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه است، گفت:‌اصلاً چنین مسئله‌ای نیست و هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفته است، ضمناً من دو سه روز است در تهران حضور ندارم و چیزی به دست من نرسیده که بخواهم در موردش صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولان باشگاه با شما تماس بگیرند و چنین درخواستی داشته باشند تکلیف چه می‌شود، گفت: من نمی‌توانم این مأموریت را قبول کنم چون این مسئله باید در هیأت مدیره انجام شود نه اینکه یک شخص بخواهد به تنهایی مسئول مذاکره با مربیان و یا گرفتن برنامه از آنها شود. مگر اینکه مدیرعامل در هیأت مدیره چنین بحثی را مطرح کند که آن هم نیاز به بررسی بیشتری دارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: در ابتدا برنامه‌ها را بررسی می‌کنند بعد وقتی در هیأت مدیره به نتیجه رسید سرانجام کار مذاکره آغاز می‌شود نه اینکه یک نفر بخواهد مسئول مذاکره با سایر مربیان شود.

پورحیدری در ادامه افزود: امروز خبری را شنیده‌ام که خیلی تعجب کرده‌ام و متوجه شدم آقای افشارزاده نزد وزیر ورزش رفته و حکم جدیدی گرفته است که اگر اینگونه باشد اصلاً مسائل با هم جور در نمی‌آید و چطور می‌شود که مدیرعامل استقلال حکم جدیدی گرفته و آن وقت در باشگاه به من یک حکم دیگر می‌دهد.

وی تأکید کرد: اگر قرار است سرمربی اعلام شود حال چه خارجی یا چه داخلی باید در ابتدا تمامی مسائل او را بررسی کنند و بعد از بررسی کامل هیأت مدیره سپس در موردش نظر بدهند. ضمن آنکه هنوز بودجه باشگاه مشخص نیست و اسپانسری هم نداریم. باید صبر کرد تا همه مسائل مشخص شود و آن وقت در مورد گزینه‌های سرمربی‌گری صحبت کرد.

دیدگاه‌ها