کد خبر : 1243598 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:12 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی: در شخصیت ما نیست وقت تلف کنیم

مهاجم استقلال‌ خوزستان که در بازی رفت با مس کرمان در مرحله پلی آف گل 3 امتیازی به ثمر رساند در پی تکرار این قضیه است.

مومنی: در شخصیت ما نیست وقت تلف کنیم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد پیروزی در بازی رفت گفت: تلاش همه ما این بود که بازی را ببریم آن هم با دو، سه اختلاف اما اینطور نشد. نفت فقط برای دفاع کردن به اینجا آمده بود و تک موقعیتی نیز کسب کرد. آنها 9 نفره در 18 قدم خودشان و تمام راه های نفوذ را بسته بودند. اما خدا را شکر دقیقه 95 گل زدیم و خوشحالی خاصی بین بچه ها به وجود آمد. این هفته هم خیلی خوب تمرین کردیم و منتظر بازی برگشت با این تیم هستیم.

او در مورد گل 3 امتیازی که به ثمر رساند ادامه داد: اگر صحنه های بازی را نگاه کنید می‌ بینید که بعد از زدن گل من تمام کادرفنی و بازیکنان به داخل زمین آمدند و خوشحالی کردند.

این بازیکن در مور دیدار با مس کرمان در بازی برگشت نظرش را اینگونه بیان کرد: مسی ها در دور رفت وقت تلف کردند، مخصوصا گلرشان. اما می‌ رویم تا یک بازی جوانمردانه ارائه دهیم. ما یک تیم لیگ‌برتری هستیم و در شخصیت تیم و باشگاه استقلال‌خوزستان نیست که وقت تلف کند. ما کاملا مصمم هستیم و می‌ دانیم که با پیروزی برمی گردیم. تمام سعی مان این است که دل مردم خوزستان را شاد کنیم و نشان دهیم که حقمان پلی آف نبوده و باید مستقیم در لیگ می‌ ماندیم.

هنگامی که از مومنی سوال شد در بازی برگشت هم قصد دارد گل 3 امتیازی بزند یا خیر پاسخ داد: صددرصد تمام تلاشم این است که گل بزنم. در بازی رفت هم تلاش همه بچه ها بود و فقط گل کردن آن توپ به گردن من افتاد.

دیدگاه‌ها