کد خبر : 1243620 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:12 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اسپورت مدیاست

برلوسکونی: آنچلوتی و زلاتان به میلان برمی گردند

در حالی که آنچلوتی از مدیران میلان وقت خواسته تا در مورد پیبشنهاد مربیگری این تیم فکر کند، سیلویو برلوسکونی بسیار امیدوار است تا کارلتو یک بار دیگر به میلان بازگردد.

برلوسکونی: آنچلوتی و زلاتان به میلان برمی گردند
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته کارلو آنچلوتی پس از دو فصل حضور در رئال مادرید از سمت خود برکنار شد و بلافاصله اعلام کرد که دوست دارد یک سال به استراحت بپردازد. با این حال، مدیران میلان به شدت در حال تلاشند تا او را از این تصمیم منصرف سازند. حتی گالیانی، نایب رئیس میلان دو روز در مادرید حضور داشت و در ملاقات با کارلتو تلاش کرد تا رضایت او را جلب کند؛ با این حال آنچلوتی هنوز جواب روشنی به این خواسته میلانی ها نداده است.

برلوسکونی مالک میلان، امروز در گفتگو با اسپورت مدیاست در همین رابطه گفت:" بسیار امیدوارم تا آنچلوتی به میلان برگردد و یکبار دیگر روی نیمکت مربیگری ما بنشیند. اگر او به میلان بیاید، زلاتان ابراهیموویچ هم به میلان بر می گردد.
این تنها من و گالیانی نیستیم که دوست داریم آنچلوتی مربی میلان شود، همه هواداران دوست دارند کارلتو هدایت تیم محبوبشان را بر عهده بگیرد. او یک مربی برنده است و این را در تیم هایی که در آنها حضور داشته ثابت کرده است.
فعلا نمی خواهم به گزینه ای دیگر به غیر از کارلتو فکر کنم. اگر او پیشنهاد ما را قبول نکند، آنگاه سایر گزینه ها را بررسی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها