کد خبر : 1243627 | 09 خرداد 1394 ساعت 15:31 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شادی ما در عربستان فی البداهه بود

شیری: تیم نفت استثنایی است

نفت‌تهران با وجود باخت مقابل الاهلی عربستان توانست از گروهش صعود کند و به نوعی شیرین ترین باخت فصلش را رقم بزند. آنها اکنون با روحیه ای مضاعف آماده بازی با ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی هستند.

شیری: تیم نفت استثنایی است
به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری در این رابطه گفت: با بچه ها هم قسم شده بودیم که دست پر برگردیم. گرچه خیلی ما را اذیت کردند. در فرودگاهشان 4 ساعت معطل شدیم و در هتل هم آب خوردن نبود تا اینکه کنسول گری کارها را درست کرد. اما ما یک تیم استثنایی داریم هر چه توان داشتیم در زمین گذاشتیم چون علاوه بر بازی فوتبال بحث حیثیتی نیز بود. ما باید به عرب ها پیشرفت فوتبالمان را نشان می‌ دادیم.

او در مورد حضور پرشور هواداران الاهلی عربستان در استادیوم ادامه داد: هواداران حریف که تعدادشان هم زیاد بود خیلی حرف های بدی می‌ زدند و کلا اذیت می‌ کردند ولی این اذیت کردن ها به ما انگیزه می‌ داد. تیم الاهلی در کل پتانسیل صعود از گروهش را نداشت. گرچه آنها مهره های خوبی داشتند و قیمت چند مهره هاشان به اندازه چند تیم لیگ‌برتری کشورمان بود اما مهم این بود که در این دیدار یک دست بودن تیم ما جواب داد.

دفاع نفت‌تهران در مورد خوشحالی خاصشان آخر بازی با الاهلی نظرش را اینگونه بیان کرد: باید بگویم که آن خوشحالی از قبل هماهنگ نشده بود و کاملا فی البداهه بود. بچه ها وسط زمین ریختند و خوشحال خاصی که مخصوص ایرانی هاست، انجام دادند. تازه بعد از آن ما را با بطری زدند اما خدا را شکر در عربستان کار را درآوردیم و صعود کردیم.

این بازیکن با اشاره به اینکه دیدار با الاهلی برایشان تمام شده و به بازی با ذوب‌آهن می‌ اندیشند گفت: به محض اینکه به تهران رسیدیم و پس از استقبال مردم پرونده بازی با الاهلی بسته شد. ما روی آخرین بازی امسال تمرکز کرده ایم. بازی با ذوب‌آهن جزو بزرگترین بازی های ماست درست مثل بازی پلی آف بازی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با تراکتور در فینال لیگ. انشاالله که کمترین اشتباهات را داشته باشیم و قهرمان شویم و فصل را با موفقیت تمام کنیم.

شیری در پایان در مورد اینکه قصد دارند انتقام شکست در لیگ‌برتر مقابل ذوب‌آهن را از این تیم بگیرند را افزود: من بحث انتقام را بی معنی می‌ دانم. شاید استفاده از این واژه در روحیه آدم تاثیر بگذارد اما شما نگاه کنید اگر هزار بار دیگر هم برزیل مقابل آرژانتین بازی کند، هیچ وقت 7 گل نمی‌ خورد. بازی در اصفهان یک اتفاق بود، از مدیریت گرفته تا تدارکات همه یکدل هستند. تیم ما یک لقب دارد به اسم بچه های سختکوش و باهوش. انشاالله که بتوانیم لایق این لقب هستیم.

دیدگاه‌ها