کد خبر : 1243629 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:45 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

مورینتس؛ دستیار اول احتمالی بنیتس در رئال

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق باشگاه رئال مادرید، شانس بسیار زیادی دارد تا به عنوان دستیار اول رافا بنیتس، از فصل آینده روی نیمکت تیم رئال مادرید بنشیند.

مورینتس؛ دستیار اول احتمالی بنیتس در رئال
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز بصورت رسمی اعلام نشده که بنیتس سرمربی رئال در فصل آینده خواهد بود ولی نشریات اسپانیایی از حتمی بودن این امر اظهار اطمینان می کنند. قرار است روز دوشنبه از سوی باشگاه رئال مادرید، خبر مربیگری بنیتس در این باشگاه اعلام شود.

این سرمربی اسپانیایی که سابقه هدایت والنسیا، لیورپول، اینتر، چلسی و ناپولی را در کارنامه دارد، یک دوره دستیار دل بوسکه در رئال مادرید نیز بود. بنیتس در هر تیمی که حضور داشته، دستیار اول خود را از بین بازیکنان سابق همان باشگاه انتخاب کرده است. به همین دلیل، گمانه زنی ها چند روزی است که در مورد دستیار اول بنیتس در رئال شروع شده است.

نشریه AS به نقل از منابع نزدیک به بنیتس گزارش داده است که فرناندو مورینتس، بازیکن اسبق رئال که سال 2005 شاگرد بنیتس در لیورپول نیز بود، شانس بیشتری از سایرین برای تصاحب این پست دارد. مورینتس سال 2010 پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، دوره های مربیگری را شروع کرد. او سابقه مربیگری در مارسی را نیز دارد. فصل گذشته، مورینتس مربی تیم دوم جوانان رئال مادرید بود.

دیدگاه‌ها