کد خبر : 1243632 | 09 خرداد 1394 ساعت 15:43 | 253.1K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی، منصوریان، نامجومطلق، کریمی و زرینچه

فهرست 5 نفره مربیان ایرانی استقلال

امروز در بیانیه سایت استقلال نام 5 نفر به عنوان گزینه ایرانی سرمربیگری فصل آینده استقلال مطرح شد.

فهرست 5 نفره مربیان ایرانی استقلال
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، مجید نامجومطلق، فیروز کریمی و جواد زرینچه 5 گزینه ایرانی هدایت استقلال هستند که باید تا صبح فردا به باشگاه استقلال برنامه بدهند.

این خبری است که هیچ کدام از اعضای هیات مدیره استقلال حاضر نیستند آن را تایید کنند اما این 5 نفر گزینه های داخلی باشگاه استقلال هستند که به نظر در این جمع علیرضا منصوریان بیشترین بخت را دارد، مگر آنکه پای مربی خارجی وسط بیاید. نکته عجیب حضور نام هایی جواد زرینچه و مجید نامجومطلق است، گزینه هایی که هرگز تجربه سرمربیگری در لیگ‌برتر را ندارند. البته جواد زرینچه در دو مقطع به صورت موقت سرمربیگری استقلال را قبول کرده است و موفق هم بوده است. زرینچه در فصل گذشته دستیار امیر قلعه‌نویی بود و مجید نامجومطلق در دوره سرمربیگری صمد مرفاوی نزدیک به نیم فصل دستیار سرمربی آبی‌پوشان بود.

پرویز مظلومی و فیروز کریمی هم سابقه حضور در جمع استقلالی ها را به عنوان سرمربی دارند. مظلومی بعد از جدایی از استقلال موفقیت خاصی در عرصه باشگاهی نداشته اما دوران حضور او در استقلال نتایج خوبی را برای استقلال به همراه داشته است. این 5 گزینه (به جز فیروز کریمی) از چهره های مهم تاریخ باشگاه استقلال اند و حضور هر یک از آنها به جای امیر قلعه‌نویی می‌ تواند جالب توجه باشد.

دیدگاه‌ها