کد خبر : 1243637 | 09 خرداد 1394 ساعت 16:03 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

امسال در تراکتور خیلی اذیت شدم

کیانی: تونی آمد صدرنشین شدیم

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی هنوز هم می گوید اولویتش تراکتورسازی است اما کمی دلخوری دارد.

کیانی: تونی آمد صدرنشین شدیم
کیانی در مورد پیشنهاداتش و ادامه همکاری با تراکتورسازی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

هیچ باشگاهی به من پیشنهاد نداده

هنوز هیچ باشگاهی به من پیشنهاد نداده است و من منتظر هستم تکلیف باشگاه مشخص شود. از طرف باشگاه به طور رسمی با من صحبت نشده و از اطرافیان برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده اند اما رسمی نبوده است.

تونی باید بماند

به نظر من مربی عوض کردن کار باشگاه را سخت می کند. تونی مربی کاربلد و با داشنی است و می تواند تیم خوبی برای فصل آینده بسازد. او با جو مردم تبریز آشنا شده و باید به او احترام بگذاریم و حفظ کنیم.البته باید امکانات لازم را برای او مهیا کنند تا بتواند تیم خوبی بسازد خودش نفرات تیمش را انتخاب کند.البته آقای خطیبی هم برای تیم زحمت کشیده و در نتایج خوب سهیم بود اما با حضور تونی توانستیم فوتبال خوب و مردمی بازی کنیم.

تونی آمد صدرنشین شدیم

کسانی که می گویند اگر تونی خودش تیم را می بست نمی توانست نتایج خوبی بگیرد چون تیم قهرمان نشده این حرف را می زنند. خطیبی هم برای تراکتور زحمت کشید اما با حضور تونی تیمی که پنجم، ششم جدول بود به صدر رسید و روز آخر هم حق مان را خوردند که قهرمان نشدیم.

محرومیت فغانی فایده ای ندارد

به نظر من بازی آخر با نفت تهران تمام شده و محرومیت آقای فغانی چیزی را درست نمی کند و فایده ای ندارد. به هر حال این بازی تمام شد و مردم ناراحت شدند و قهرمانی را از دست دادیم.

امسال در تراکتور خیلی اذیت شدم

امسال در تراکتورسازی خیلی اذیت شدم و همه جوره تحت فشار بودیم. اما باز هم می گویم اولویتم تراکتورسازی است و امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید.امسال بهترین بازی هایم را برای تراکتورسازی انجام دادم اما حرف هایی شنیدم که خیلی ناراحت شدم. برای بازی ها عرق می ریختیم و از جان مایه می گذاشتیم اما با شنید این حرف ها خستگی به تن مان می ماند.اما باز هم می گویم منتظر تراکتور هستم. تیمی که آسیایی است باید حداقل امکانات را داشته باشد وگرنه شرکت نکنیم بهتر است.

دیدگاه‌ها