کد خبر : 1243646 | 09 خرداد 1394 ساعت 16:39 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار بازی پلی‌آف معنی نمی‌دهد

ویسی: بازی ما مثل ایران - استرالیاست

سرمربی استقلال‌خوزستان معتقد است که تکرار بازی پلی آف در صورت مشخص شدن تبانی باشگاه مس به هیچ عنوان عملی نیست.

ویسی: بازی ما مثل ایران - استرالیاست
عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: مطمئن باشید همچین اتفاقی نخواهد افتاد. اینکه نمی‌ شود ما زحمت کشیدیم، مصدوم داده ایم، محروم داده ایم و در صورتی که بتوانیم صعودمان را به لیگ‌برتر در بازی فردا قطعی کنیم، قرار باشد حقمان ضایع شود. اصلا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و من با اطمینان این صحبت را می‌ کنم.

او ادامه داد: امکان ندارد که تغییر بازی پلی آف امکانپذیر باشد. بازیکنان ما در صورتی که در لیگ‌برتر بمانند باید یک مدت استراحت کنند تا با آرامش بتوانند فصل بعد را شروع کنند ضمن اینکه فصل نقل و انتقالات در حال شروع شدن است و ما باید فرصت کافی برای جذب بازیکن را داشته باشیم. تردید نکنید چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

سرمربی استقلال‌خوزستان مطمئن است تیمش در لیگ‌برتر خواهد ماند: تردید نکنید که استقلال‌خوزستان در لیگ‌برتر می‌ ماند و این حداقل کاری است که می‌ توانیم برای مردم خوب خوزستان انجام بدهیم. تردید نکنید که ما نمی‌ گذاریم این تیم سقوط کند و فکر می‌ کنم به قولی که به مدیران استقلال‌خوزستان داده ام عمل می‌ کنیم. شاید اگر تیم ما سیزدهم می‌ شد و در لیگ‌برتر می‌ ماند، خیلی شیرینی اش کمتر از این بود که بازی را در پلی آف ببریم. این بازی شبیه بازی ایران ـ استرالیاست و همان شیرینی را دارد.

ویسی در مورد محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: ما پرویز کریمی، مهدی سیدصالحی و محمدرضا مهدوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بجای آنها بازیکنان دیگری هستند که می‌ توانند بازی کنند. البته اگر این بازیکنان بودند، خیلی اوضاعمان بهتر می‌ شد ولی حالا با توجه به موجودی مان باید سعی کنیم که برنده شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در استقلال‌خوزستان می‌ ماند یا نه هم گفت: بله هیچ مشکلی وجود ندارد. قرار است فصل آینده تیم را تقویت کنیم تا به امید خدا اوضاعمان از این فصل بهتر باشد. من دوست دارم در این تیم بمانم.

دیدگاه‌ها