کد خبر : 1243649 | 09 خرداد 1394 ساعت 18:12 | 63.5K بازدید | 0 دیدگاه

با زدن دو گل دیگر

مثلث بارسا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

مثلث تهاجمی بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار، ملقب به MSN، تنها یک گل برای برابری با رکورد گلزنی مثلث رونالدو، بنزما و هیگواین در فصل 2011-2012 فاصله دارد.

مثلث بارسا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی
به گزارش "ورزش سه"، مثلث تهاجمی رئال در همه رقابت های آن فصل، 118 گل در مجموع به ثمر رساندند و کمک کردند تا رئال مورینیو قهرمان لالیگا شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. مثلث تهاجمی این فصل بارسا، تا بدینجا 117 گل به ثمر رسانده و با زدن دو گل دیگر، یک رکورد تاریخی را به ثبت خواهد رساند.

در 13 بازی اخیر بارسلونا، یکی از اضلاع این مثلث حداقل یک گل را به ثمر رسانده است. مسی با زدن 56 گل در این بین، مثل همیشه بهترین عملکرد را داشته است. نیمار 37 گل زده و سوارز نیز 24 گله است. سوارز تا 24 اکتبر 2014، به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا نبود و چه بسا در غیر این صورت مثلث بارسا تا به امروز این رکورد را پشت سر گذاشته بود.

بارسا تنها دو بازی دیگر پیش رو دارد. اولی، فینال کوپا دل است که امشب در نوکمپ مقابل بیلبائو برگزار می شود و دومی، فینال لیگ قهرمانان است که هفته آینده در برلین بین بارسا و یووه برگزار خواهد شد. مثلث تهاجمی بارسا با زدن تنها دو گل دیگر، رکورد تاریخی مثلث رئال را جابجا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها