کد خبر : 1243679 | 09 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گل اسپانیا

چرا کاسیاس و رئال قصد جدایی از هم را ندارند؟

ایکر کاسیاس با وجود بی مهری های فراوانی که در طول فصل گذشته از سوی هواداران رئال مادرید دید، اعلام کرده که قصد جدایی از رئال را ندارد.

چرا کاسیاس و رئال قصد جدایی از هم را ندارند؟
به گزارش "ورزش سه"، کاسیاس ابتدای فصلی که گذشت، بارها در برنابئو از سوی هواداران رئال مادرید هو شد و این اتفاق در مقاطع مختلف دیگر فصل نیز تکرار شد. هرچند که در آخرین بازی فصل رئال برابر ختافه، رئالی ها با تشویق او به نوعی از دروازه بان اسطوره ای خود دلجویی کردند.
در حالیکه بسیاری تصور می کردند که کاسیاس بخاطر اتفاقات این فصل از رئال جدا خواهد شد، او اعلام کرد که تا پایان مدت قراردادش که ژوئن 2017 خواهد بود، در رئال خواهد ماند.

وبسایت گل ساعتی پیش در گزارشی و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید، مدعی شد در صورتیکه کاسیاس به میل خود قصد جدایی از رئال را داشته باشد، مبلغ 14 میلیون یورو را از دست خواهد داد. همچنین در صورتیکه رئال بخواهد کاسیاس را کنار بگذارد، باید همین مبلغ را به عنوان غرامت به این بازیکن بپردازد.

شاید به همین دلیل است که طرفین علاقه ای به جدایی از هم ندارند و هر کدام منتظر حرکت دیگری نشسته اند. این در حالی است که مذاکرات رئال با دخیا به مراحل جدی تری رسیده و احتمالا فصل بعد شاهد حضور دروازه بان حال حاضر منچستریونایتد در چارچوب دروازه این تیم خواهیم بود.

اوضاع وقتی بغرنج تر می شود، وقتی بدانیم که کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال، روز گذشته در مصاحبه ای از عزم جزم خود برای ماندن در رئال و کسب جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم خبر داد.

دیدگاه‌ها