کد خبر : 1243681 | 09 خرداد 1394 ساعت 18:59 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

با آبروی یک شهر بازی کردند

میثاقیان: فردا خدا با ما یار خواهد بود

سرمربی مس کرمان اعلام کرد تیمش برنده بازی فردا خواهد بود .

میثاقیان: فردا خدا با ما یار خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان سرمربی مس کرمان گفت: این چهارمین پلی آفی است که بنده مربیگری می‌ کنم و امیدوارم باعث شادی مردم کرمان شویم. در بازی با استقلال‌خوزستان ما با برنامه کار کردیم و تمام لحظات بازی را هدفمند دنبال می‌ کردیم. نشانه گیری خوبی داشتیم ولی متاسفانه دقیقه 96 بازی آن گل را خوردیم و ایمان دارم بازی فردا را برنده خواهیم بود. 

اکبر میثاقیان در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با هجمه های اخیر علیه باشگاه مس گفت: الان 4 یا 5 ماه است که این هجمه ها را داریم. عده ای با رابطه ای می‌ توانند با آبروی یک شهر بازی کنند و این عمل پسندیده ای نیست. ما بچه های قوی ای داریم و شک نکنید خدا به ما کمک خواهد کرد که برنده شویم.

سرمربی باشگاه مس در ادامه خاطرنشان کرد: من مردم کرمان و باشگاه مس را دوست دارم. در تیم مس بازیکنانی دارم که شرف دارند و وفادار هستند.

میثاقیان در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره با اظهارنظر عبدالله ویسی پیرامون برد قطعی استقلال‌خوزستان در برابر مس گفت: استقلال‌خوزستان تیم خوبی است و مهره های زیادی دارد و می‌ توانند لیگ‌برتری شوند. در بازی رفت پلی آف هم با ما بازی برابری داشتند ولی در کرمان کار دشواری داریم.

    وی در رابطه با داوری مسابقه گفت: هجمه زیادی روی دوش داوران است و کار دشواری دارند و اگر نظرات کارشناسی مربوط به بازی استقلال‌خوزستان و مس در دور رفت را دنبال کرده باشید، می‌ بینید که همه کارشناسان گل ما را قبول کرده بودند. آنجا داور به دلیل همین هجمه ها و جویی که علیه مس است، اشتباه کرده بود و ما چیزی نمی‌ توانیم بگوییم جز اینکه در کرمان بازی خوبی در برابر استقلال‌خوزستان داشته باشیم.

اکبر میثاقیان همچنین گفت: انشاالله سر فرصت در مورد هجمه های ناحقی که علیه مس است صحبت خواهم کرد ولی فدراسیون باید تا آخر کار را پیگیری کند و با مقصرین برخورد قاطع کند.

سرمربی مس همچنین در مورد اظهارنظر اخیر رئیس کمیته اخلاق فدراسیون در مدت زمان 48 ساعت مانده به بازی گفت: این اظهارات در زمان خوبی بیان نشد و ما مظلوم واقع شدیم ولی خدا یار ما خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران مس از آنان خواست برای بازی استقلال‌خوزستان و مس به ورزشگاه بیایند و مثل بازی های خانگی گذشته برای تیم شهرشان سنگ تمام بگذارند.

دیدگاه‌ها