کد خبر : 1243731 | 10 خرداد 1394 ساعت 00:24 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ دست خالی از دورتموند رفت

قهرمانی ولفسبورگ در DFB-Pokal

ولفسبورگ با پیروزی 3-1 مقابل بروسیا دورتموند، قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شد.

قهرمانی ولفسبورگ در DFB-Pokal
به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ که آخرین حضورش روی نیمکت زردها را تجربه می کرد، امیدوار تیمش در این دیدار به پیروزی برسد و با قهرمانی از دورتموند جدا شود اما در نهایت  این ولفسبورگ بود که به یک پیروزی پرگل رسید و قهرمان جام حذفی شد.
پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود که آوبامیانگ روی توپی که شینجی کاگاوا از سمت راست میدان برایش سانتر کرده بود، از نالدو عبور کرد و از فاصله شش متری دروازه ولفسبورگ را باز کرد.

1030075

پنج دقیقه بعد مارکو رویس با فرار از تله آفساید موقعیت دیگری برای دورتموند به دست آورد، اما ضربه نه چندان محکمش در دستان دروازه‌بان حریف آرام گرفت. ولفسبورگ از این شروع طوفانی دورتموند شوکه شده بود؛ شاگردان کلوپ حتی در دقیقه 18 هم موقعیت جدی و خطرناکی توسط رویس ایجاد کردند، اما ضربه این بازیکن ناموفق بود و تبدیل به گل دوم دورتموند نشد.
دقیقه 21 در پی خطای سباستین کل روی کالیگیری داور مسابقه یک ضربه آزاد برای ولفسبورگ اعلام کرد. نالدو غیر مستقیم به توپ ضربه زد، لوئیز گوستاوو صاحب توپ شد و گل مساوی را وارد دروازه میچ لانگراک کرد.

1030074

بعد از این گل آوبامیانگ و میخیتاریان روی دو صحنه تلاش کردند بازهم دورتموند را پیش بیاندازند، اما دقیقه 33 این ولفسبورگ بود که به گل دوم خود رسید. دی بروین پاس مارسل اشملزر را قطع کرد و توپ را از بین پاهای هوملس عبور داد و به گوشه سمت چپ دروازه زد.

1030072


فقط پنج دقیقه از این گل گذشته بود که باس دوست با ضربه سر گل سوم را برای ولفسبورگ به ثمر رساند.
نیمه اول با حساب 3 بر 1 به سود سبزهای نیدرزاکسن به پایان رسید.

1030073

نیمه دوم با حمله ده بروین و کالیگری آغاز شد، اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. در سمت مقابل کاگاوا فرصت خطرناکی ایجاد کرد اما ولفسبورگ خوش شانس بود که این توپ به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد. بعد از این موقعیت رویس و هوملس حملات دیگری را ترتیب دادند که به نتیجه نرسید.
ولفسبورگ فقط در دقیقه 64 روی یک ضد حمله خطرناک ظاهر شد و باس دوست با عبور از گوندوگان توپ را به کالیگیوری رساند، میچ لانگراک هم نتوانست کاری از پیش ببرد، توپ می رفت که به گل چهارم سبزها تبدیل شود اما اریک دورم دروازه دورتموند را نجات داد. بعد از این دوباره شاگردان کلوپ در تلاش و تکاپو برای جبران گل خورده بودند اما نه ضربه آزاد اشملزر در دقیقه 86 به نتیجه رسید و نه شوت دقیقه 90 میخیتاریان راهی به درون دروازه ولفسبورگ یافت و به این ترتیب دورتموند این مسابقه را با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد.

دیدگاه‌ها