کد خبر : 1243785 | 10 خرداد 1394 ساعت 11:09 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: هنوز منتظر جواب آقایان هستم

مدافع تیم ملی گفت: برای مشکل مالیاتی‌ام هنوز منتظر جواب آقایان هستم.

حسینی: هنوز منتظر جواب آقایان هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدجلال حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالیاتی وی برطرف شده یا خیر گفت: متأسفانه هنوز این مشکل پابرجاست و قول‌ها و وعده‌هایی که در این خصوص به من داده شده بود هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: متأسفم که چنین برخوردهایی را با یک ملی‌پوش شاهد هستیم. 96 بازی ملی دارم و هنوز درک نکرده‌ام که چرا به جای تمرکز بر روی مسائل فنی باید از اردوی تیم ملی مرخصی گرفته و به دنبال حل چنین مشکلاتی بروم.

حسینی گفت: هیچ جای دنیا با ملی‌پوشان کشور خود چنین رفتاری نمی‌شود و جالب اینکه برای مشکل مالیاتی‌ام هنوز منتظر جواب آقایان هستم.

مدافع تیم ملی تصریح کرد: ار روز گذشته منتظرم تا مسئولان سازمان لیگ مشکلم را برطرف کنند اما هیچکدام از آنها از جمله آقایان تاج و بهروان در دسترس نیستند و خودشان نیز برای رفع مشکل بنده تماسی با من نگرفته‌اند.

وی یادآور شد: با این وضعیت و تا مشکلم حل نشود نمی‌توانم تیم ملی را برای سفر به ازبکستان و ترکمنستان همراهی کنم و این موضوع کمی من را نگران کرده است.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت مسئولان سازمان لیگ، مشکلات مالیاتی‌ام هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانم با تمرکز بیشتری به مسائل فنی بپردازم و تیم ملی کشورم را همراهی کنم.

دیدگاه‌ها