کد خبر : 1243849 | 10 خرداد 1394 ساعت 15:01 | 32.7K بازدید | 1 دیدگاه

رجبی:زرینچه چطور به عنوان آلترناتیو قلعه نویی مطرح شده ؟

ازبین گزینه ها فقط مظلومی کارنامه دارد

مربی تیم استقلال معتقد است در بین گزینه های مطرح شده،فقط تا حدودی رزومه پرویز مظلومی قابل دفاع است.

ازبین گزینه ها فقط مظلومی کارنامه دارد
به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی در رابطه با معرفی مربی جدید استقلال گفت: بهرحال 5 مربی معرفی شده اند که هرکدامشان شرایط خاص خود را دارند، بعد از رفتن قلعه نویی باید یک مربی بزرگتر بیاورند و نباید احساسی عمل کنند. شما ببینید که اگر اکنون کی روش در تیم ملی نباشد چه مربی باید جایگزین او شود؟ بهرحال هر مربی نمی تواند به جای ایشان بیاید.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه کسانی که در فوتبال ما دو پهلو صحبت می کنند همیشه مورد عنایت مدیران هستند. آقای زرینچه یکی از مربیان حاضر در کادر فنی امسال استقلال بود، برای من جالب است که بدانم چطور ایشان می تواند به عنوان آلترناتیو قلعه نویی مطرح شود؟ من فکر می کنم یکی از چوب هایی که امسال در مسابقات خوردیم از همین افراد بوده است. بهرحال ایشان رزومه خاصی در زمینه مربیگری ندارند.

وی ادامه داد: مجید نامجومطلق هم یکی دیگر از نامزدهاست، وی هم رزومه ای در مربیگری ندارد، چند سال است در لیگ یک تیم دارد اما نمی تواند تیمش را به لیگ برتر بیاورد، آقای فیروز کریمی هم که اصلا مطرح شدن نامش هم اشتباه است. ایشان یکبار به این تیم آمده بود و نتوانسته بود به توفیقی برسد. در مورد منصوریان هم باید بگویم که وی نباید خودش را بسوزاند، فکر می کنم در حال حاضر برای او زود باشد که به استقلال بیاید و با این کار آینده مربیگری خود را سوزانده است، دوره مربیگری ایشان در تیم نفت نباید ملاک باشد برای اینکه نفتی ها یک تیم بی حاشیه و بی دغدغه و با برنامه ریزی و بودجه مناسب در اختیار دارند و اصلا با تیمی مانند استقلال قابل مقایسه نیست،

رجبی در ادامه گفت: در میان گزینه های موجود تنها، می توان از رزومه پرویز مظلومی تاحدودی دفاع کرد، بهرحال او سال هاست که در این فوتبال حضور دارد و در بازی های دربی هم نتایج خوبی گرفته بود. فکر می کنم او تنها نامزد قابل دفاع موجود در این میان است.

او در پایان گفت: الان دیگر زمان آزمون و خطا نیست، در میان گزینه های ایرانی که نمی دانم اما فکر می کنم یک مربی خارجی که بزرگتر از قلعه نویی باشد می تواند جانشین او شود، ضمن اینکه گویا هیت مدیره اصلا نمی خواست امیر قلعه نویی نتیجه بگیرد، که اگر اینطور بود آلترناتیو وی را به عنوان دستیار کنارش، نمی گذاشتند.

دیدگاه‌ها