کد خبر : 1243879 | 10 خرداد 1394 ساعت 16:45 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال بازی کردن در ایران را دوست دارم

پیمنتا: 5 ماه خیلی خوب با گسترش داشتم

هافبک برزیلی گسترش فولاد از اینکه تیمش توانست در لیگ‌برتر بماند، بسیار خرسند است. او که اکنون برای سپری کردن تعطیلات به برزیل سفر کرده تا چند وقت دیگر تکلیفش مشخص می‌ شود.

پیمنتا: 5 ماه خیلی خوب  با گسترش داشتم
به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پیمنتا در مورد ماندن گسترش در لیگ‌برتر در حالی که این تیم خطر سقوط را احساس می‌ کرد گفت: وقتی به ایران آمدم شرایط گسترش خوب نبود و هدف باشگاه نگه داشتن این تیم در لیگ‌برتر بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما رفته رفته بهتر شدیم. خودتان دیدید که مقابل تیم های بزرگ پرسپولیس، استقلال و فولاد بردیم و مساوی کردیم و امتیاز گرفتیم و این قضیه چیز خوبی محسوب می‌ شود. در ضمن تیم ما تغییر و تحول زیادی در نیم فصل دوم داشت و شما شاهد یک تیم جدید بودید. در ضمن در مورد تعطیلی ها و وقفه هایی که در لیگ ایجاد شد. ما باید کامل تیم را آماده می‌ کردیم، در ضمن در نیم فصل دوم باید نتیجه گیری خیلی سریع انجام شود زیرا مثل نیم فصل اول نیست که بگویی 5، 6 هفته را از دست دادی و مشکلی نیست. بنابراین همیشه در نیمه دوم فصل کار سخت است. اما خدا را شکر همه عوامل باشگاه کادرفنی و بازیکنان توانستند برنامه ها را پیاده کنند و نتایج لازم را بگیرند.

او در مورد اینکه در گسترش فولاد می‌ ماند یا خیر ادامه داد: من از اینکه در گسترش بودم راضی هستم. با کادر مدیریتی هم راحت بودم. در باشگاه ما همه چیز سازمان یافته است و خدا را شکر همه چیز سر جای خودش قرار دارد. فعلا به برزیل آمدم، باید ببینم چه چیزی پیش می‌ آید. در جواب این سوال نمی‌ توانم چیز خاصی بگویم فقط باید بگویم فوتبال بازی کردن در ایران را دوست دارم. همانطور که گفتم از گسترش هم راضی بودم، شرایط را بررسی خواهم کرد تا ببینم بهتر است کجا به فوتبال ادامه بدهم.

هافبک هجومی گسترشی ها که خودش سابقه حضور در تراکتور را دارد در مورد نایب قهرمانی تیم سابقش نظرش را اینگونه بیان کرد: در درجه اول ایراد از خود تراکتورسازی بود، تیمی که در زمین خودش بازی می‌ کند و صدهزار تماشاچی دارد نباید اجازه دهد حریف بازی 3 ـ 1 شده را 3 ـ 3 کند چون اینگونه دیگر تاثیر میزبان بودن از بین می‌ رود. اما تراکتور فصلی را پشت سر گذاشت که آخرش می‌ توانست قهرمانی باشد اما تیمی که اشتباه کند، قطعا حریفانش از فرصت استفاده می‌ کنند. همان کاری که سپاهان انجام داد و اینطور نیست که بگوییم سپاهان شایسته قهرمانی نبود.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که از عملکردش از زمانی که به گسترش فولاد اضافه شد، راضی بوده یا خیر گفت: قضیه ای که وجود دارد این است که من در پست هافبک بازی می‌ کنم بنابراین هم وظیفه دفاعی داشتم و هم هجومی. از آنجا که تیم ما در مقاطعی به امتیاز نیاز داشت، اولویت ما گل نخوردن بود تا بتوانیم یک امتیاز را از حریف بگیریم. بنابراین من در این شرایط 3 گل زدم در بازی با پرسپولیس دو پاس گل، دیدار با ملوان 3 پاس گل و یک پاس گل در بازی با تراکتورسازی دادم و در دیدار با پدیده هم روی گل ا ول تاثیر مستقیم داشتم. از 15 بازی 14 بازی انجام دادم که غیبتم در آن یک بازی به دلیل 3 کارته بودن بود. زدن 3 گل و چند پاس گل و انجام 14 بازی از 15 بازی از نظر من آمار خوبی محسوب می‌ شود.

هافبک این تیم تبریزی در مورد تجربه مجدد کاری با فراز کمالوند نظرش را اینگونه بیان کرد: فراز مربی ای است که دوستش دارم. از آنجایی که روی من شناخت داشت کارمان راحت تر پیش می‌ رفت من هم همیشه سعی می‌ کردم، دستوراتی که به من می‌ دهد را اجرا کنم. سوا از اینکه آمار خوبی از خود برجای گذاشتم، اینکه مربی از من راضی بوده برای من خیلی لذتبخش است.

پیمنتا در پایان افزود: از کادر مدیریتی و اجرایی باشگاه که همه کارها را انجام می‌ دادند که ما به حاشیه نرویم تشکر می‌ کنم. احساس می‌ کردم در خانه خودم هستم هر مشکلی که پیش می‌ آمد، باشگاه سریع حلش می‌ کرد. 5 ماه خیلی خوبی را با گسترش سپری کردم و از همه عوامل ممنونم.

دیدگاه‌ها