کد خبر : 1244183 | 11 خرداد 1394 ساعت 21:51 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش احتمال پیوستن دی بروین به بایرن

آخرین خبرها حاکی از آن است که ستاره خط حله ولفسبورگ فصل آتی را در همین تیم سپری خواهد کرد؛ اما تابستان 2016، او را با پیراهن بایرن مونیخ خواهیم دید.

افزایش احتمال پیوستن دی بروین به بایرن
به گزارش "ورزش سه"، ماجرای انتقال دی بروین به مونیخ وارد مرحله جدیدی شد. امروز "کیکر" از برنامه‌ریزی باواریایی‌ها برای خرید این بازیکن در فصل 17-2016 خبر داد.
چنانچه بایرن واقعا بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد، رکورد گرانترین انتقال بوندسلیگا که در حال حاضر با 40 میلیون یورو در اختیار خاوی مارتینز است، جابجا خواهد شد. دی بروین تا سال 2019 با ولفسبورگ قرارداد دارد و رقمی که این باشگاه از مشتریان وی مطالبه کرده 70 میلیون یورو است. ضمن آنکه دستمزد سالانه این بازیکن در حال حاضر 5 میلیون یورو است که از فصل آینده به 8.5 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
با همه این اوصاف بایرن مونیخ، پاریس‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و بارسلونا با جدیت پیگیر بردن این ستاره بلژیکی به تیم خود هستند.
او فصل جاری با ولفسبورگ بسیار خوش درخشید و کمک کرد تا تیمش جایگاه دوم جدول بوندسلیگا را از آن خود کند و سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را بگیرد. ولفسبورگ مایل است این بازیکن را برای شرکت در فصل بعد چمپیونزلیگ حفظ کند، اما ظاهرا بایرن او را برای دو فصل بعد به هر قیمتی می‌خواهد چرا که به نوشته "کیکر" سران این باشگاه حتی با رئیس فولکس‌واگن هم در اینباره وارد مذاکره شده‌اند.

دیدگاه‌ها