کد خبر : 1244200 | 11 خرداد 1394 ساعت 23:47 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تردید هویبرگ برای بازگشت به بایرن مونیخ

پی‌یر امیل هویبرگ که با انتقالی قرضی از بایرن به آگسبورگ پیوست، از بودن در این تیم راضی است، چرا که تقریبا در همه بازی‌ها به میدان فرستاده می‌شود.

تردید هویبرگ برای بازگشت به بایرن مونیخ
به گزارش "ورزش سه"، هویبرگ که تا سال 2018 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در این تیم یک بازیکن ذخیره و نیمکت‌نشین بود؛ تا اینکه با انتقالی قرضی به آگسبورگ رفت و در تیم جدیدش ورق کاملا برگشت. با پایان یافتن فصل 15-2014 بوندسلیگا این بازیکن دانمارکی در مورد آینده‌اش به "کیکر" گفت:" باید با مسئولان بنشینیم و ببینیم بهترین تصمیم برای بایرن کدام است؟ بهترین تصمیم برای پی یر امیل هویبرگ کدام است؟ کدام باشگاه برای هویبرگ بهترین است؟ شاید به نظر می‌رسد این تصمیمگیری کار آسانی باشد، اما تا آن روز باید حتی شروطی اضافه شود. من خوب می‌دانم که وقتی یک پسر 20 ساله از آگسبورگ به بایرن برمی‌گردد، فورا در ترکیب این تیم جایی پیدا نخواهد کرد. من در آگسبورگ راحتم و حالا خودم را پخته تر از مثلا شش ماه پیش می‌بینم. ایمان دارم که کارل هاینس رومنیگه، پپ گواردیولا و ماتیاس سامر بازی مرا قبول دارند اما سوال اینجاست که نگه داشتن من به مدت طولانی در بایرن کافی است؟ می‌دانم اگر بخواهم جزو ترکیب باشم، بستگی به تلاش خودم دارد، اما رقابت در بین بازیکنان بایرن بالاست."
هویبرگ موفق شد در فصل که گذشت با آگسبورگ رتبه پنجم جدول بوندسلیگا را از آن خود کند و جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد. هویبرگ افزود:" من در این شش ماه بسیار آموختم و الان کاملا در سطح دیگری هستم. بازی کردن در زمین برای آینده و سرنوشت بازیکن خیلی مهم است. من تقریبا هر هفته جزء ترکیب آگسبورگ بودم."

دیدگاه‌ها