کد خبر : 1244233 | 12 خرداد 1394 ساعت 08:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی می‌کنم برای مایلی‌کهن و خدا را شکر که امروز ایشان سرحال بودند و حال‌شان رو به بهبود است.

به گزارش فارس، وی درباره شرایط ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم گفت: ما فصل را بد شروع کردیم با وجود فوتبال خوبی که ارائه می‌کردیم در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و همین باعث شد نتایج خوبی در ابتدا کسب نکنیم با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم و ذوب‌آهن یکی از تیم‌های در حال سقوط از لیگ برتر بود. از هفته دهم که مقابل استقلال تهران به پیروزی رسیدیم اعتماد به نفس به تیم بازگشت بچه‌های تیم خودباوری پیدا کردند و هماهنگی بیشتری به دست آوردیم و باعث شد روند روبه‌رشد را تا آخر فصل طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما در نیم‌فصل دوم تنها یک باخت مقابل تراکتور تجربه کردیم و موفق شدیم به 10 پیروزی برسیم. باید بگویم خدا به ما لطف کرد تا توانستیم فصل را به خوبی به پایان ببریم. اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم. اراده قوی و آهنین در بچه‌های تیم باعث شد تا بازی به بازی بهتر شویم و این روند روبه رشد تا انتهای لیگ حفظ کنیم. در بازی امروز هم مقابل نفت بازی پایاپای داشتیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم تا مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

گل‌محمدی درباره هزینه‌های تیمش هم گفت: ذوب‌آهن در این فصل در حدود 13 تا 14 میلیارد تومان هزینه کرده است و در حدود 70 درصد مبالغ به بازیکنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وقتی وارد باشگاه ذوب آهن شدم تازه فهمیدم که خیلی بهتر از آن چیزی است که شنیده‌ام. همه چیز سر جای خودش است و همه یک حرف می‌زنند و آن هم اعتلای نام ذوب آهن است.

سرمربی ذوب آهن درپایان صحبت‌های خود از کارگران ذوب آهن اصفهان هم تشکر ویژه‌ای کرد و گفت که دست تک تک آن‌ها را می‌بوسد.

دیدگاه‌ها