کد خبر : 1244250 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:09 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: اهل رکورد زدن و این جور حرف ها نیستم

گلر فولاد خوزستان که امسال به جز دو بازی در همه بازی ها درون دروازه تیمش قرار گرفت، توانست یک آمار فوق العاده از خود بجای بگذارد و در لیگ چهاردهم رکورددار کسب کلین شیت شود. او در 28 بازی که برای سرخپوشان اهواز انجام داد، توانست در 16 بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

سلیمی: اهل رکورد زدن و این جور حرف ها نیستم
به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی در این رابطه گفت: خدا را شکر امسال به جز دو بازی مقابل تیم های تراکتور و پرسپولیس در 28 بازی حضور داشتم و 16 کلین شیت کسب کرده ام. شرایطی جوری رقم خورد که مسیر برایم هموار شد. ساختار دفاعی خوب تیمان هم در این قضیه موثر بود. یکسال خیلی خوب را پشت سر گذاشتم و همه برای موفق شدن من کمکم کردند ولی باز هم اینی که دیدید تمام داشته هایم نبود. بیشتر از این از توانایی هایم استفاده خواهم کرد.

او که بارها در صحبت هایش گفته به دنبال کسب رکورد و رکودشکنی نیست درباره اینکه علاقه ای ندارد رکورد خودش را در بحث کلین شیت بشکند ادامه داد: به اینکه رکورد خودم را بشکنم زیاد فکر نمی‌ کنم. اول از همه سعی می‌ کنم چیزی که شایسته تیم مان است را کسب کنند و صددرصد تلاشم را برای این امر زیاد خواهم کرد. من اصلا اهل رکورد زدن این جور حرف ها نیستم و به اینگونه مسائل توجهی ندارم.

گلر فولادخوزستان که در دو اردوی قبلی تیم‌ملی نظر مثبت کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرده بود، به اردوی سوم دعوت نشد. این بازیکن در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد، من در دید کادرفنی بودم و دعوت شدم. نگاه ویژه کادرفنی تیم‌ملی نقطه مثبتی برای من است. امیدوارم بتوانم جوری کار کنم که جزو نفرات اصلی تیم‌ملی باشم.

سلیمی در پایان در مورد اینکه در امر گلری چه کسی را الگوی خود می‌ داند افزود: من الگوی خاصی ندارم. سعی می‌ کنم از هر گلری یک نکته را برداشت و استفاده کنم. همانطور که می‌ بینید هر دوره یک گلر در جهان مطرح بود، زمانی کاسیاس و در حال حاضر نویر جز گلرهای مطرح است و این چرخه مدام در حال چرخش است.

دیدگاه‌ها