کد خبر : 1244251 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:10 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک فدراسیون فوتبال به تیم ذوب‌آهن

فدراسیون فوتبال در پیامی پیروزی تیم ذوب آهن اصفهان در رقابتهای جام حذفی 94-93 را تبریک گفت.

تبریک فدراسیون فوتبال به تیم ذوب‌آهن
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ذوب آهن اصفهان فاتح رقابتهای جام حذفی 94-93 شد و فدراسیون فوتبال در پیامی به کادر فنی و بازیکنان این تیم صعود به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت و برای این تیم آرزوی موفقیت در مسابقات پیش رو را دارد.

لازم به توضیح است، جام حذفی 94-93 با حضور 102 تیم و برگزاری یکصد و یک دیدار دیروز با پیروزی سه بر یک ذوب آهن اصفهان مقابل نفت تهران به پایان رسید و ذوب آهن اصفهان سومین قهرمانی رقابتهای جام حذفی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

گفتنی است، جام حذفی فوتبال ایران از سال 1355 تاکنون در سطح باشگاه های کشور برگزار شده و هم اکنون ساختار آن به صورت تک حذفی و تک بازی است. همچنین یکی از سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می گیرد.

بر این اساس، این پیروزی نه تنها امتیاز قهرمانی جام حذفی بلکه کسب یک سهمیه مستقیم برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2016 را نصیب ذوب آهن اصفهان کرد.

لازم به ذکر است، باشگاه های استقلال با 6 قهرمانی، پرسپولیس با 5 قهرمانی، سپاهان با 4 قهرمانی، ملوان و ذوب آهن با سه قهرمانی به ترتیب جایگاه های اول تا پنجم کسب جام رقابتهای جام حذفی را تاکنون از آن خود کرده اند.

دیدگاه‌ها