کد خبر : 1244253 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:21 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

همامی: ٤ ماه پرسپولیس یک سال گذشت

مسعود همامی معتقد است که نظر سرمربی تیم پرسپولیس همیشه برایش در اولویت قرار داشته اما نیمکت نشینی اش باعث شده که هیچگاه دست از تلاش کردن بکشد.

همامی: ٤ ماه پرسپولیس یک سال گذشت
دروازه‌بان اصفهانی پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، درباره نیم فصلی که در پرسپولیس حضور داشت صحبت کرد.

همامی درباره دلیل نیمکت نشینی اش در این فصل گفت: آقای برانکو به عنوان سرمربی تیم تصمیم گیرنده بود و من نمی‌ توانم در این باره چیزی بگویم. من به توانایی های خودم اعتقاد دارم و نیمکت نشینی ام دلیل بر این نبود که من مشکل فنی دارم. پست گلری بسیار حساس است و آقای برانکو خیلی بهتر می‌توانست در این باره تصمیم بگیرد.

او در مورد شایعه ای که مبنی بر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد باشگاه به گوش می‌ رسد ادامه داد: من هیچ چیز نشنیدم و کسی چیزی به من اعلام نکرده. اگر چنین چیزی باشد باید به بازیکن اعلام شود، برانکو مربی بزرگی است و هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌ گذارم.

پرسپولیسی که خیلی ها فکر می‌ کردند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌ کند مقابل الهلال از دور خارج شد. گلر سرخپوشان پایتخت در این مورد نظرش را اینگونه بیان کرد: الهلال تیم قوی ای بود، ما هم خیلی تلاش کردیم اما نشد صعود کنیم. متاسفانه این فصل را بد شروع و بد تمام کردیم. همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاقات برای پرسپولیس بیافتد. امسال تغییرات زیادی در تیم ما رخ داد و همه این ها مشکلاتی را ایجاد کرد.

این بازیکن با اشاره به اینکه فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت گفت: من نیم فصل به پرسپولیس آمدم و تقریبا 4 ماه در این تیم حضور داشتم اما به اندازه یک سال برایم گذشت. هر روز هم اتفاقات تازه ای می‌ افتد. یک روز مدیر می‌رفت و روز بعد مربی جدید به باشگاه می‌ آمد و از این دست اتفاقات که همه شاهدش بودند.

دیدگاه‌ها