کد خبر : 1244256 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:22 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مردم برای ما خیلی دعا کردند

مومنی:خوشحالم شریک ماندن استقلال شدم

مهاجم استقلال‌خوزستان با گل سه امتیازی که در بازی رفت با مس کرمان در مرحله پلی آف به ثمر رساند، راه را برای تیمش هموار کرد.

مومنی:خوشحالم شریک ماندن استقلال شدم
به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد پیروزی مقابل مس کرمان در بازی برگشت گفت: از کادر مدیریتی گرفته تا بازیکنان همه روی مساله روحی روانی کار کرده بودند. هم‎قسم شده بودیم که این بازی آخر را خوب تمام کنیم که خدا را شکر همین طور هم شد. ما قصدمان این بود که گل نخوریم اما هر چه از بازی گذشت ما موقعیت های زیادی را به دست آوردیم که متاسفانه از دست رفت. فقط دو تک به تک خراب شد، باقی اش بماند. نیمه دوم آقای ویسی در رختکن با ما صحبت کرد و از ما خواست بازی را حفظ کنیم زیرا می‌ دانستیم که حریف هم نیاز به گل دارد. آنها خیلی به ما فشار می‌ آوردند و به داوری هم اعتراض داشتند ولی ما موفق شدیم دقیقه 60، 70 به گل برسیم بعد از آن هم فشار مس دو برابر شد، شرایط بازی 50 ـ 50 شده بود که خدا را شکر همه چیز به نفع ما تمام شد و در لیگ ماندیم.

مهاجم استقلال‌خوزستان در مورد حرکات تماشاچیان مس کرمان ادامه داد: هواداران مس بطری آب پرتاب می‌ کردند، صندلی می‌ شکستند و غیره زیرا می‌ دانستیم که دیگر تیمشان به لیگ‌برتر نمی‌ آید خلاصه صندلی ها را آتش زدند و به همین دلیل بازی را 10 دقیقه ای قطع کردند و بعد از وقفه ای کوتاه ما از رختکن برگشتیم و به کارمان ادامه دادیم.

او در مورد ماندنشان در لیگ‌برتر ادامه داد: با تلاش بچه ها و کادرفنی در لیگ‌برتر ماندیم. از فرودگاه که داشتیم می‌ آمدیم خیلی ها را دیدیم که دعایمان می‌ کردند. اتفاقا به شخصه در فرودگاه به حاج آقایی برخورد کردم که گفت شما ما را نمی‌ بینید اما ما را دعایتان می‌ کنیم که تیمتان پیروز شود و نتیجه بگیرید.

این بازیکن در مورد گل سه امتیازی که در بازی رفت با مس برای تیمش به ثمر رساند و اینکه کمک حال استقلال‌خوزستان شد گفت: من بازیکنم و از باشگاه پول می‌ گیریم بنابراین پولم باید حلال باشد. آن گل تمام تلاش بچه ها بود و فقط ضربه آخر به توپ گردن من افتاد. خوشحالم که در قسمتی از ماندن تیم مان در لیگ‌برتر با زدن گل شریک شدم.

بازیکن آبی‌پوشان اهواز در مورد برنامه اش برای فصل جدید اضافه کرد: با استقلال‌خوزستان قرارداد ندارم و معلوم نیست که می‌ خواهم چه کار کنم. 3، 4 پیشنهاد خوب دارم و باید یک تصمیم درست بگیرم.

مومنی که نامش در لیست 50 نفره کی‌روش در 2 اردو قبلی قرار داشت اما از اردوی سوم خط خورد در پایان افزود: این جور مسائل به سلیقه سرمربی بر می‌ گردد من از آقای کی‌روش تشکر می‌ کنم که در دو اردوی قبلی دعوتم کرد خیلی دوست داشتم که من را از نزدیک ببیند اما قسمت نشد،انشاالله خدا در اردو های بعدی قسمتم کند.

دیدگاه‌ها