کد خبر : 1244258 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:26 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

کی‌روش بازار نقل و انتقالات را تکان داد

آذری: برای اولین بار دو جام را به اصفهان آوردیم

سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد بعد از 4، 5 دوره این اولین باری بود که فینال جام‌ حذفی زیبا و تماشاگرپسند بود.

آذری: برای اولین بار دو جام را به اصفهان آوردیم
آذری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما هم با تصمیم آقای خلیلیان مدیرعامل سپاهان مبنی بر برگزاری سوپرجام موافق هستیم. البته باید در یک فرصت مناسب در این مورد با سرمربی تیممان صحبت کنیم. در حال حاضر که امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد اما می‌ توان به عنوان پیش بازی فصل جدید شور و هیجان خوبی را وارد مسابقات کند.

نتیجه ثبات مدیریت و کادرفنی ذوب را گرفتیم

فکر می‌ کنم بعد از 4، 5 دوره که رقابت های فینال جام‌حذفی با یک گل به پایان می‌ رسید، بازی میان تیم های نفت و ذوب‌آهن زیبا و تماشاگرپسند بود. تفکرات دو مربی به هم نزدیک بود و فکر می‌ کنم بچه هایمان مزد کارشان را گرفتند و این نتیجه ثبات در مدیریت و کادرفنی باشگاه بود.

استراحت 15 روز ذوب‌آهن

بلافاصله بعد از بازی فینال من با آقای گل‌محمدی صحبت کردم. ایشان از امروز به مدت 10 روز یک دوره در تهران برای مربیگری دارند. با توجه به اینکه ما به نسبت سایر تیم های لیگ مجبور شدیم 17، 18 روز تا دیدار فینال آمادگی خودمان را حفظ کنیم، مدتی زمان ریکاوری را از دست دادیم اما قطعا تعطیلات ما بین 10 تا 15 روز خواهد بود. پس از آن آقای گل‌محمدی اعلام می‌ کند که بازیکنانی که قرارداد دارند سر تمرین حاضر شوند و کسانی که قرارداد ندارند در اسرع وقت با آنها قرارداد امضا می‌شود.

ما بازی خارج زمین را هم بردیم

من زمانی که قرعه کشی بازی فینال به نفع نفت‌تهران شد، اعتراضی نکردم. اما در جلسه هماهنگی بازی من اصرار داشتم که بازی 8 شب برگزار شود به خاطر اینکه وقتی درجه حرارت دما را چک کردم 38 درجه سانتیگراد بود و قطعا این مساله روی نتیجه دو تا تیم تاثیر می‌ گذاشت و همین طور هم که دید نیمه اول بازی به دلیل گرمای هوای فاقد کیفیت لازم بود. امیدوارم از این به بعد در این گونه موارد کارشناسی بهتری صورت بگیرد و فقط نخواهیم مسابقه را برگزار کنیم و تمام شود. ما پیش از اینکه این بازی را ببریم، مبارزه بیرون زمین را برده بودیم. زمانی که از حق خودمان استفاده کردیم و در تختی پیش از این بازی تمرین کردیم. اما همه دیدند در زمان قرعه کشی من هیچ اعتراضی به کسی نداشتم و آنقدر به قابلیت های تیم اعتماد داشتم که هر کجا بازی کنند نتیجه می‌ گیرند. به هر حال ما با تیم برتر آسیا بازی کردیم و همین جا، جا دارد یک خسته نباشید به آقای منصوریان بابت تیمی که ساخته بگویم که جلوی ما شرافتمندانه بازی کردند و همچنین به مسوولین تیم نفت.

هر دو جام در اصفهان

این اولین باری است که دو تیم از اصفهان هر 2 جام را گرفتند. فکر می‌ کنم که این موضوع برمی گردد به زیرساخت های مناسب، ثبات مدیریت، هوادارهای پرشور و صنایع همه جانبه ای که منابع را برای موفقیت تامین می‌ کنند. ذوب‌آهن در دو، سه فصل اخیر با عدم ثبات مدیریت همراه بود و همین مساله هم باعث شده بود که نتواند نتیجه بگیرد که خوشبختانه در این فصل ثبات مدیریتی و پس از آن ثبات در کادرفنی باعث شد که تیم نتیجه بگیرد.

لیست کی‌روش بازار نقل و انتقالات را به چالش می‌ کشد

آقای قاسم حدادی فر قطعا شایسته ترین بازیکن در تیم‌ملی برای پست هافبک است و باید فیکس بازی کند. اما من از کار آقای کی‌روش گیج شدم زمانی که 6، 7 نفر را از ذوب‌آهن در لیست تیم‌ملی قرار داد و حالا که تیم ما کار بزرگی انجام داده، تنها حدادی فر را در لیست نهایی تیم‌ملی جا داد. حقیقتش را بخواهید من این مساله را کار خطرناک آقای کی‌روش می‌ دانم که قطعا بازار نقل و انتقالات را به چالش می‌ کشد. من همیشه برای آقای کی‌روش و تصمیماتش احترام قائل بودم اما الان که با فضای فوتبال ایران آشنا شده و آدم باهوشی هم هست امیدوارم در جهت منافع عده خاصی کار نکند و در مورد این دعوت ها چه نقطه نظری دارد.

حرف پایانی؛ تشکر

من در پایان می‌ خواهم تقدیر و تشکر داشته باشم از بازیکنان و کادرفنی تیمم و همچنین هوادارانی که تحت فشار ذوب‌آهن را تنها نگذاشتند. یک تشکر هم از همکارانم در باشگاه ذوب‌آهن، کارمندان و کارگرانی که دست به دست هم داده اند تا ذوب‌آهن نتیجه بگیرد. مطمئن باشید که قهرمانی یک تلاش جمعی بوده که از همان بخش های کارگری ذوب به تیم سرایت کرده و همچنین یک تشکر ویژه هم دارم از آقای دکتر سعد محمدی، مدیرعامل کارخانه که شاید اگر به ذوب‌آهن برنگشته بود الان تیم برای صعود به لیگ‌برتر در تلاش بود و اعضای هیئت مدیره به ویژه مهدی محمدرضایی و همچنین از رسانه ها هم تقدیر ویژه می‌ کنم به خاطر اینکه به موقع نقاط ضعف و قوت ما را عنوان کردند. در پایان هم از آقای تاج سپاسگزارم به خاطر اینکه علیرغم فشارها و سرنیزه هایی که به خاطر اصفهانی بودن ناعادلانه به سمت او حمله شده بود، نمره عالی را برای برگزاری فینال و همچنین جشن قهرمانی گرفت.

دیدگاه‌ها