کد خبر : 1244264 | 12 خرداد 1394 ساعت 11:48 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

نباید مربی بی کارنامه را بجای پرافتخارترین مربی لیگ بیاوریم

ماجدی:هواداران ازمربی جدید قهرمانی می‌‌خواهند

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال عقیده دارد کسی که مربی استقلال می‌ شود، باید بداند بعد از دو سال ناکامی مردم از او قهرمانی می‌ خواهند.

ماجدی:هواداران ازمربی جدید قهرمانی می‌‌خواهند
میرشاد ماجدی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من هم گزینه های مربیگری استقلال را شنیده ام اما نمی‌ توانم درباره آن اظهارنظری کنم چون این کار حرفه ای نیست و خود شخص باید ببیند می‌ تواند در استقلال مربیگری کند یا نه.

او ادامه داد: البته من می‌ توانم به عنوان کسی که تجربه دارد، 3 نکته را به او یادآوری کنم؛ اول اینکه هر کسی که به استقلال می‌ آید باید بداند که جای پرافتخارترین مربی ایران را می‌ گیرد، دوم اینکه استقلال دو سال ناکام بوده و حالا هواداران از او قهرمانی می‌ خواهند و سوم باید برنامه مدون و درستی داشته باشد نه اینکه صرفا یک پرینت اسم را به باشگاه بیاورد و از لحاظ مالی هم تامین شود.

وی افزود: بحث مدیریتی هم که جز مباحث کلان در عرصه ورزش است و خود فوتبال یک ابرورزش است. آن را نباید دست کم بگیریم و یک مدیریت ثابت می‌ تواند تیم را به سمت موفقیت هدایت کند.

ماجدی با اشاره به اتفاقات گذشته گفت: ما همه این حرف ها را می‌ زنیم و کسی که به استقلال می‌ آید بداند که تیم از لحاظ سخت افزاری، زمین، پول و حتی بلیت سفر و اردوها دچار مشکل است ضمن اینکه دو بازی نتیجه نگیرد می‌فهمد که چه کار سختی است. پس نباید یک مربی بی تجربه و بی کارنامه به استقلال بیاید و بعد از دو بازی بگوید چقدر شرایط کار کردن در استقلال سخت است. چون ما همه این حرف ها را از همین حالا گفته ایم.

سرپرست استقلال در پایان گفت: من تا امروز با استقلال کار کرده ام بدون کوچکترین پشتیبانی. تیم از لحاظ تدارکات و انجام امورش به هیچ مشکلی برنخورده، این دیگر بستگی به نظر مسوولین و کادرفنی دارد که من در تیم بمانم یا نه. اما امیدوارم هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود چون یک روز هم برای استقلال یک روز است.

دیدگاه‌ها