کد خبر : 1244271 | 12 خرداد 1394 ساعت 12:10 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

با اعتماد به خود می‌توانید به اهدافی که دارید برسید

توصیه‌های کی‌روش به بازیکنان تیم جوانان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که با اعتماد به خود می‌توان به هدفی که پیش روست، رسید.

توصیه‌های کی‌روش به بازیکنان تیم جوانان
بازیکنان و مربیان تیم فوتبال جوانان ایران تماشاگران ویژه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان بودند. کی‌روش پس از خوشامدگویی به امیرحسین پیروانی و شاگردان دقایقی برای آنها صحبت کرد و توصیه‌هایی برای جوانان فوتبال ایران داشت.

به گزارش تسنیم، کی‌روش در ابتدای صحبت‌های خود برای بازیکنان تیم فوتبال جوانان و کادرفنی این تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد و گفت: وقتی پیراهن تیم ملی را تن‌تان کرده‌اید باید بدانید که زحمات زیادی از سوی خانواده، افراد مختلف و مربیان شما کشیده شده است تا به اینجا برسید. زمانی هم که پیراهن تیم ملی تن شماست باید تمام تلاش‌تان را بکنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید و مهمتر از همه هر چیزی که مربی‌تان می‌گوید، انجام دهید.

وی افزود: مطمئناً مربیان خوبی دارید که باید به آنها اعتماد کامل داشته باشید تا آنها هم بتوانند به شما اعتماد کامل داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تأکید بر اینکه هرکسی باید به خودش اعتماد داشته باشد، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله این است که به خودتان اعتماد کامل داشته باشید و حالا که مربیان شما را انتخاب کرده‌اند، باید به خودتان اعتماد داشته باشید که اینگونه می‌توانید به هدف‌تان برسید.

دیدگاه‌ها