کد خبر : 1244277 | 12 خرداد 1394 ساعت 12:23 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور: تخلف مدیرعامل مس محرز است

رئیس کمیته صیانت از لیگ گفت: به مسئولان باشگاه مس گفتیم اگر فردی از سازمان لیگ تماس گرفته آن فرد را به ما معرفی کند تا ظرف یک دقیقه اخراجش کنیم.

علیپور: تخلف مدیرعامل مس محرز است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد نامه‌ای که از سازمان لیگ به باشگاه مس کرمان رفته و از آنها درخواست پول داشته گفت: این نامه به هیچ عنوان مربوط به سازمان لیگ نیست بلکه مربوط به سازمان لیگ آزادگان است و مربوط به زمانی است که لیگ یک از لیگ برتر جدا بود و هیچ قرارداد مبنی بر حق پخش تلویزیونی یا تبلیغات محیطی هم وجود نداشت. در آبان سال 91 یکی از نمایندگان کمیته مسابقات سازمان لیگ آزادگان در نامه‌ای به چند باشگاه لیگ دسته اول فردی به نام «م ن» را معرفی می‌کند و به آنها می‌گوید برای چاپ کتاب لیگ یک با این فرد همکاری لازم انجام شد و باشگاه‌ها بابت کتاب لیگ یک مطلب و عکس بدهند و هزینه آنها را هم که بین 2 تا 3 میلیون تومان می‌شده پرداخت کنند.

وی افزود: 4، 5 باشگاه پول پرداخت کردند اما هیچ وقت چنین کتابی چاپ و منتشر نشد و موضوع یک جور اخاذی بود.

علیپور تصریح کرد: در دور برگشت امسال هم که حرف و حدیث‌هایی درباره باشگاه مس پیش آمد آقای «م ن» با همان نامه سال 91 نامه سازمان لیگ را جعل می‌کند و درخواست پول می‌کند این در حالی است که ما به باشگاه‌ها اعلام کرده بودیم مکاتبات سازمان لیگ با باشگاه‌ها فقط از طرف رئیس و دبیر سازمان لیگ انجام می‌شود نه کمیته‌های لیگ و هیچ کدام از کمیته‌های سازمان لیگ حق مکاتبه با باشگاه‌ها را ندارد این نامه ما به همه باشگاه‌ها رفته است حتی می‌توان از نژادزمانی مدیر عامل سابق باشگاه مس کرمان هم بپرسید.

علیپور تصریح کرد: در گذشته حتی شاهد بودیم که با نام مسئولان سازمان لیگ تماس‌هایی با اهالی فوتبال گرفته می‌شد و درخواست کمک مالی برای مسائل خاص انجام می‌شد که ما با استفاده از پلیس امنیت این افراد را دستگیر کردیم. به باشگاه‌ها هم اعلام کردیم کمیته‌های سازمان لیگ حق مکاتبه با باشگاه‌ها را ندارند و جالب است که نامه‌ای که به مس کرمان رفته با سربرگ قبلی سازمان لیگ بوده و هیچ گونه عنوان رسمی هم آن نامه را امضا نکرده است بلکه آقای «م ن» آن نامه را جعل کرده و اقدام به کلاهبرداری کرده است.

علیپور با اشاره به تخلف باشگاه مس عنوان کرد: به همین دلیل باشگاه مس کرمان و مدیرعاملش مرتکب تخلف اداری شده است. پول‌هایی هم با همین نامه جعلی پرداخت شده که باید ببینیم پشت پرده این رد و بدل پول چه بوده است. مراجع ذیربط آقای «م ن» را دستگیر کرده‌اند و تحقیقات و بازجویی از او ادامه دارد.

وی با اشاره به اظهارات برخی مسئولان باشگاه مس گفت: گفته‌ام که فردی از سازمان لیگ هم با ما تماس گرفته است که به آنها گفتیم بگویند این فرد چه کسی بوده تا ظرف یک دقیقه از سازمان لیگ اخراجش کنیم به نظر من چنین مسئله‌ای واقعیت ندارد.

دیدگاه‌ها