کد خبر : 1244281 | 12 خرداد 1394 ساعت 12:49 | 15.8K بازدید | 5 دیدگاه

با استعفای مدیرعامل فولاد موافقت شد

مسئولان کارخانه فولاد با استعفای مدیرعامل این باشگاه موافقت کردند تا گمانه‌زنی‌ها بابت انتخاب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره در این باشگاه بیشتر شود.

با استعفای مدیرعامل فولاد موافقت شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پس از استعفای سیف‌الله دهکردی از مدیرعاملی باشگاه فولاد و صیادنژاد رئیس هیأت مدیره و مسئول امور مالی باشگاه گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تغییر و تحول در این باشگاه صورت گرفت اما تا این لحظه چنین خبرهایی تایید نشده است. در کنار این مسائل مسئولان کارخانه فولاد با استعفای دهکردی و دیگر اعضایی که استعفای خود را داده بودند موافقت کردند.

البته به نظر می رسد مسئولان کارخانه فولاد خیلی علاقه ای به رسانه ای شدن تصمیمات خود ندارند که این مسئله در نوع خود جالب است و ترجیح می دهند همه چیز در لفافه پیش برود و به همین دلیل تا امروز قبول استعفای مدیران قبلی را رسانه ای نکرده اند و البته گفته می شود امروز و فردا است که اسامی جدید مدیران باشگاه اعلام شود.

حالا گمانه‌زنی های زیادی در خصوص حضور مدیرعامل در فولاد مطرح شده از جمله حضور حبیب رضایی، سرپرست تربیت‌بدنی کارخانه فولاد که البته مطرح شدن نام این شخص و اشخاص دیگر در حد گمانه‌زنی است و باید دید کارخانه فولاد چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

سوابق مدیران فولاد خوزستان این را نشان می دهد که معمولا کارخانه فولاد مدیری خارج از کارخانه برای مدیریت باشگاه انتخاب نمی کند. باید این بار هم منتظر شد و دید آیا این گمانه زنی ها به حقیقت می پیوندد یا خیر.

این روزها اسکوچیچ سرمربی فولاد که در اسپانیا حضور دارد منتظر تصمیم مدیران کارخانه فولاد است. او نگران وضعیت باشگاه است اما به او گفته شده مشکلی برای اجرای برنامه های او نیست!

دیدگاه‌ها