کد خبر : 1244312 | 12 خرداد 1394 ساعت 14:22 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: خوشحالم 2 جام در اصفهان ماند

هادی محمدی مدافع ذوب اهن بعد از قهرمانی در جام حذفی اعتقاد دارد این تیم مزد برنامه ریزی خوبش را گرفت.

محمدی: خوشحالم 2 جام در اصفهان ماند
هادی محمدی بعد از قهرمانی به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. چون هر دو تیم از با کیفیت های لیگ بودند و دو مربی جوان و با استعداد روبروی هم قرار گرفتند.نیمه اول بازی هر دو طرف محتاط بودند اما در نیمه دوم بعد از گلی که خوردیم توانستیم 3 گل بزنیم و بهتر کار کردیم.راستش فکرش را می کردیم در فینال 3 گل بزنیم چون نفتی ها از لحاظ بدنی خسته بودند و در آخرین بازی در گرمای عربستان بازی کردند. فکر می کردیم از نظر بدنی افت کنند و ما هم هدف اول مان این بود که اول گل نخوریم.ما در تمام جریان بازی سرحال تر بودیم.

او ادامه داد: ذوب آهن از فصل برنامه ریزی خوبی داشت و با اعتماد مدیریت به سرمربی و تلاش بازیکنان توانستیم قهرمان شویم. برای فصل آینده هم با یک کادر خوب و یارگیری مورد نظر کادر فنی می توانیم خیلی خوب نتیجه بگیریم. تیمی که هزینه کند و برنامه ریزی داشته باشد نتیجه می گیرد البته ما خیلی کمتر از سپاهان هزینه کردیم. خوشحالم که هر دو جام در اصفهان ماند و حتی بعد از بازی هم گفتم.

محمدی در مورد ماندنش در سپاهان هم گفت: من با ذوب آهن قرار داد دارم و به احتمال زیاد در این تیم می مانم و دوست دارم فصل آینده در آسیا هم بازی های خوبی انجام دهم.خوشحالم اول فصل تصمیم گرفتم به ذوب آهن بیایم و به تیم های معروف تهرانی نرفتم.

دیدگاه‌ها