کد خبر : 1244315 | 12 خرداد 1394 ساعت 14:25 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی:لازم نیست آلگری مثل آل پاچینو باشد

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است تیم فعلی یووه، شبیه تیم او در دهه 1990 است.

لیپی:لازم نیست آلگری مثل آل پاچینو باشد
به گزارش "ورزش سه"، لیپی در اولین مقطع حضورش در یووه، در سری A (3 بار)، کوپا ایتالیا و چمپیونزلیگ به قهرمانی دست پیدا کرد و در دومین مقطع هم، دو بار قهرمانی دیگر در سری A به افتخاراتش اضافه کرد. یووه با او سه بار دیگر به فینال چمپیونزلیگ رسید اما نتوانست به جام دست پیدا کند.
او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" می توان گفت این تیم یووه، مسیر تیم من را ادامه می دهد. اول موفقیت در ایتالیا، سپس در اروپا، شاید روزی نوبت به قهرمانی در جام باشگاه های جهان برسد. تنها در یک صورت می توان به این اهداف رسید.
بعد از سه قهرمانی با کونته، حضور آلگری واقعا یک موهبت بود. او هیچ چیزی را از تیم حذف نکرد اما تیم را از نظر تاکتیکی بهتر کرد. آنها اکنون می توانند بدون مشکل با دو سیستم بازی کنند.
در ایتالیا، برتری آنها نسبت به سایر تیم ها، بسیار فاحش است. در حالی که سایر تیم ها به این فکر می کنند که مربی بعدی شان کیست، یوونتوس دو خرید فوق العاده اش را تقریبا قطعی کرده (خدیرا و دیبالا)."
لیپی در مورد توصیه اش به آلگری برای فینال چمپیونزلیگ، گفت:" از طریق یک دوست مشترک با او تماس گرفتم. به او گفتم یک روز را با دوستان و خانواده ات سپری کن و آسوده خاطر باشد.
این جام جهانی نیست. اگر بعد از یک سال در فینال باشی، از ابتدای فصل قوی تر خواهی بود. نیاز نیست مانند آل پاچینو در فیلم "هر یکشنبه موعود" باشی."

دیدگاه‌ها