کد خبر : 1244316 | 12 خرداد 1394 ساعت 14:26 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

از لیست کی‌روش حمایت می‌کنیم

خرمگاه: اگر به استقلال بیاییم به حکم وظیفه است

محمد خرمگاه مربی نفت عنوان کرد باید جستجو کنیم ببینیم دلایل اصلی از دست دادن دو جام توسط تیم نفت چه بوده است هر چند که نمی‌ توان خستگی بازیکنان را نادیده گرفت.

خرمگاه: اگر به استقلال بیاییم به حکم وظیفه است
به گزارش"ورزش سه"، خرمگاه به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم اما همانطور که انتظار می‌ رفت، بازیکنان ما نتوانستند مثل همیشه سرحال باشند. ما فوتبال ذوب‌آهن را هم می‌ دانستیم چطور است، آنها با تجربیات خوب تمام توانشان را گذاشتند و تا آخرین لحظه مبارزه کردند.

او ادامه داد: جذابیت فوتبال به همین غیرقابل پیش‌بینی بودنش است اما من نمی‌ گویم در دقیقه 90 بلکه ما در هر دو جام در دقیقه 95 نتیجه را به حریف واگذار کردیم و قهرمانی را از دست دادیم. بازیکنان ما با همه تلاش در خدمت تیم بودند و در سه جام می‌جنگیدند و ما می‌ دانستیم که قدرت بدنی آنها یک اندازه ای دارد.

وی افزود: در مورد استقلال باید بگویم که دوست داشتن یک بحث است و عقل و منطق چیز دیگری. ما از صمیم قلب دوست داریم به استقلال بیاییم اما باید ببینم عقل و منطق در این زمینه چه می‌ گوید. مطمئن باشید اگر ما برگردیم به حکم وظیفه بوده است.

خرمگاه در مورد نتایج تیم‌ملی گفت: در مورد اینکه فقط دو بازیکن از نفت به تیم‌ملی راه پیدا کرده اند، حرفی نمی‌ زنم چون به عقیده من نظر ما مهم نیست ما باید به نظر کی‌روش احترام بگذاریم و او را حمایت کنیم و صبر و تحمل بیشتری در این مورد داشته باشیم تا او بتواند تیم را به سرمنزل مقصود برساند.

مربی نفت در پایان گفت: ما فوتبال زیبایی را در فینال دیدیم. باید به ذوب‌آهن هم تبریک بگویم همین که تیم نفت را برده نشان می‌ دهد که از نظر فکری و تاکتیکی تیم بسیار خوبی است. به مدیریت، کادرفنی و یحیی گل‌محمدی تبریک می‌ گویم.

دیدگاه‌ها