کد خبر : 1244327 | 12 خرداد 1394 ساعت 14:36 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

پیشنهاد میلیونی ترک ها به ایکر کاسیاس

باشگاه بشیکتاش ترکیه، جدید ترین تیمی است که خواهان به خدمت گرفتن ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید شده است.

پیشنهاد میلیونی ترک ها به ایکر کاسیاس
به گزارش "ورزش سه"، آینده ایکر کاسیاس در رئال مادرید همچنان مبهم می رسد. 18 می، خوزه آنخل سانچس، مدیر داخلی رئال مادرید، به ایکر کاسیاس اعلام کرد که باشگاه روی او برای دو فصل آینده حساب می کند. کاسیاس خود نیز در مصاحبه هفته گذشته با ال لارگرو، تایید کرد که قصد دارد تا ژوئن 2017 که قراردادش به اتمام خواهد رسید،در رئال بماند؛ با این حال او منتظر است تا در یکی دو هفته آینده، با رافا بنیتس مربی احتمالی فصل بعد رئال مادرید به گفتگو بنشیند و از برنامه های این مربی برای خط دروازه رئال آگاه شود.

عزم جزم مدیران رئال برای به خدمت گرفتن داوید دخیا و ابراز علاقه کیلور ناواس برای ماندن در رئال باعث شده تا آینده کاسیاس با تمام این اوصاف همچنان مبهم به نظر برسد.
نشریه مارکا امروز مدعی شده است که باشگاه بشیکتاش ترکیه، یک پیشنهاد میلیونی استثنایی به کاسیاس ارائه داده و بسیار امیدوار است تا در صورت به بن بست رسیدن این دروازه بان در رئال، او را به خدمت بگیرد.
به نظر می رسد که گفتگوی کاسیاس و بنیتس، به بسیاری از این ابهامات پاسخ دهد.تا بدینجا پیشنهاد باشگاه ترکیه ای بسیار چشمگیرتر از باشگاه های دیگر از جمله آرسنال بوده است.

دیدگاه‌ها