کد خبر : 1244329 | 12 خرداد 1394 ساعت 15:33 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

نژادفلاح در بیانیه‌ای از اقدامات خادم تشکر کرد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از اقدامات امیررضا خادم در امر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تشکر کرد.

نژادفلاح در بیانیه‌ای از اقدامات خادم تشکر کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح صبح امروز (سه‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای، از تلاش‌های امیررضا خادم در امر خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای نصرالله سجادی، تجارب فراوان وی در امور ورزشی را فرصتی ارزنده برای باشگاه پرسپولیس دانست.

در این بیانیه آمده است:

پرسپولیس در مرحله حساسی از دوران حیات خود بسر می‌برد. دوره گذار به مرحله خصوصی سازی با حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاصی همراه است که مسئولیت آن بر عهده وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است. بی‌تردید حساسیت‌هایی که روی تیم‌های بزرگ کشور بویژه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا وجود دارد، دشواری کار را مضاعف کرده و فشار افکار عمومی را بر روی مسوولین امر افزون می‌کند.

در چنین شرایطی مسئولین محترم وزارت ورزش و جوانان، وزرات امور اقتصادی و دارایی و بویژه شخص آقای امیررضا خادم در یک سال و اندی گذشته از زیر بار این مسئولیت شانه خالی نکردند و اکنون نیز نصرالله سجادی بیش از پیش در این حوزه ورود خواهند کرد. او با وجود تبعاتی که می‌دانست برایش به همراه خواهد داشت، با شجاعت و جسارت وارد کار شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در این مدت خود را مرهون زحمات و تدابیر وزارت ورزش و آقای خادم می‌داند. هر چند مشکلات و چالش‌هایی که همواره پیش روی تیم بزرگی چون پرسپولیس وجود دارد و بسیاری از آنها در اختیار وزارت ورزش نیز نبود، بعضا از دیده شدن اقدامات ارزشمند جلوگیری کرد.

به عنوان مثال پرسپولیس در فصل گذشته با همین تدابیر در حالی که قوانین مانع از کمک مالی دولتی می شد منابع مالی قابل توجهی را از ناحیه بخش خصوصی به باشگاه تزریق کرد که اگر میزان آن را بی نظیر ندانیم قطعا کم نظیر بوده است.

شجاعت اجرای طرح ها و ایده های جدید برای اینکه تبعات دوران گذار را به حداقل برساند قابل تقدیر است و جای تشکر دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:

همچنین حضور آقای نصرالله سجادی معاون محترم وزیر ورزش در تصدی مسئولیت‌های پرسپولیس می‌تواند فرصت‌های خوب و ارزنده‌ای را پیش روی این باشگاه قرار دهد.

سجادی یکی از باتجربه‌ترین و کارآزموده‌ترین مدیران ورزشی کشور است که در گذر سال‌ها آشنایی کاملی به پیچ و خم‌های امور ورزشی و مشکلات و چالش‌های باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس پیدا کرده‌ است.

بی‌تردید درایت و تدبیر وی در ادامه فعالیت‌هایی که تاکنون در راستای هدایت دلسوزانه آقای وزیر انجام شده است، مجال تازه‌ای برای پرسپولیس و در نتیجه فوتبال ایران خواهد بود.

از خداوند متعال می‌خواهیم در پایان همه این اقدامات، در محضر او و هواداران وفادار پرسپولیس سربلند باشیم، بی‌شک همه اقدامات برای رسیدن به سرانجامی هر چه بهتر است که آینده این باشگاه پرطرفدار و پرافتخار را تضمین کند و طمأنینه‌ای که وجود دارد با افزایش فشارها بر مسئولین، به جان خریده شده است تا هیچ نکته نادیده‌ای باقی نماند و بر خود فرض می‌دانیم با همراهی در این مسیر، هر آنچه در توان داریم را برای رضایتمندی هر چه بیشتر هواداران به کار ببندیم.

دیدگاه‌ها