کد خبر : 1244337 | 12 خرداد 1394 ساعت 15:50 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

اینیستا: به اینکه در فینال نباشم فکر هم نمیکنم

بارسلونا در حالی روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس خواهد رفت که حضور اینیستا در این بازی هنوز 100 درصد قطعی نشده است.

اینیستا: به اینکه در فینال نباشم فکر هم نمیکنم
به گزارش "ورزش سه"، اینیستا در بازی فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو در دقیقه 55 به دلیل مصدومیت جای خود را به ژاوی داد.
ستاره ارزشمند بارسا در حاشیه تمرین امروز بارسا که با حضور خبرنگاران برگزار می شد گفت:" مصدومیت من فقط یک کوفتگی مختصر بود و نه بیشتر. به اینکه در بازی فینال حضور نداشته باشم اصلا فکر هم نمی کنم.تا شنبه به فرم ایده الم خواهم رسید و دوست دارم بازی کرده و به تیم کمک کنم تا فاتح چمپیونزلیگ شود.اگر قهرمان شویم، پایانی ویژه برای یک فصل درخشان خواهد بود."

اینیستا در مورد شرایط بارسلونا گفت:" واقعیت این است که همه حس خیلی خوبی داریم. فصل برای ما به بهترین شکل ممکن در حال اتمام است. لالیگا و کوپا دل ری را فتح کرده ایم و حالا مانده معتبرترین جام که دوست داریم با فتح آن، سه گانه را تکمیل کنیم.
اینکه در فینال شانس اول هستیم یا خیر مهم نیست. حریف مقابل ما، یوونتوس، تیمی قدرتمند با بازیکنان مستعد فراوان است. این یک فینال لیگ قهرمانان است. آنها هم این شانس را دارند تا فاتح سه گانه شوند؛ پس با انگیزه بالا به مصاف ما می آیند و بازی پیچیده و دشواری خواهد بود.
اگر بازی خودمان را انجام دهیم، شانس بالایی خواهیم داشت اما نه من و نه هیچکدام از بازیکنان بارسا شانسمان برای قهرمانی را بالاتر از یوونتوس نمی دانیم."

دیدگاه‌ها