کد خبر : 1244343 | 12 خرداد 1394 ساعت 15:28 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

ژاوی: فکر نمی کردم به فینال چمپیونزلیگ برسیم

ژاوی هرناندز روز شنبه آخرین بازی خود با پیراهن بارسلونا را مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان برگزار خواهد کرد.

ژاوی: فکر نمی کردم به فینال چمپیونزلیگ برسیم
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز بارسلونا با حضور خبرنگاران به انجام رسید و تنی چند از بازیکنان این تیم و نیز لوئیس انریکه در کنفرانس خبری حاضر شدند.یکی از یان بازیکنان، ژاوی بود.
سوت زدن هواداران بارسلونا و بیلبائو هنگام پخش سرود ملی اسپانیا در روز بازی فینال کوپا دل ری، حاشیه های فراوانی را به دنبال داشته است.در حالیکه تصور می شد دو باشگاه به دلیل این اقدام هوادارانشان جریمه شوند، روز گذشته کمیته ضد خشونت دولت اسپانیا ترجیح داد به جای جریمه، از دو باشگاه تعهد بگیرد که دیگر چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد.

ژاوی در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:" فکر نمی کنم جریمه شدن باشگاه ها بخاطر سوت زدن هواداران بر علیه سرود ملی، اقدام درستی باشد. ما در کشور آزادی زندگی می کنیم و این مساله خلاف آزادی بیان و دموکراسی خواهد بود.باید بررسی کرد که چرا این اتفاق می افتد، نه اینکه باشگاه ها را جریمه کنیم."

ژاوی در مورد تمدید قرارداد لوئیس انریکه با بارسلونا گفت:" مربی بعد از من در نشست خبری حاضر خواهد شد و بهتر است در این مورد از او سوال کنید. به شخصه دوست دارم او در بارسلونا بماند؛ چرا که در این فصل با برنامه ریزی مناسب و ایده های خوبش، بارسلونا را به دو جام رسانده و می توانیم جام سوم را هم کسب کنیم. انریکه در بارسا خودش را ثابت کرده است."

کاپیتان بارسا که به نوعی در آخرین نشست خبری خود به عنوان بازیکن این تیم حاضر شده بود، در مورد بازی فینال برابر یوونتوس گفت:" این اولین فینال من نیست؛ با این حال چون آخرین بازی من با پیراهن بارسا خواهد بود، احساس عجیبی دارم. بازی خارق العاده ای خواهد شد. یک فینال رویایی؛ چرا که در ابتدای فصل فکرش را نمی کردم به فینال برسیم."

دیدگاه‌ها