کد خبر : 1244361 | 12 خرداد 1394 ساعت 17:43 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدرلو: همکاری‌ام با فولاد به شرایط بستگی دارد

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه افتاده است، کار برای من جهت انتخاب کمی سخت شده است و باید دید که در آینده‌ی نزدیک چه اتفاقی می‌افتد.

بدرلو: همکاری‌ام با فولاد به شرایط بستگی دارد
مهدی بدرلو در ابتدا درباره عملکرد فولاد در لیگ چهاردهم، اظهار کرد: فکر می​کنم یکی از سخت​ترین سال‌هایی که فولاد در لیگ برتر کشور داشت، فصل گذشته بود. ما در ابتدا که فصل را شروع کردیم، نسبت به فصل قبل آن 11 بازیکن را از دست دادیم که همگی آن‌ها تاثیرگذار بودند و این‌که نشد این بازیکنان حفظ شوند به مسوولان کلان کارخانه فولاد بر می​گردد که بودجه لازم را در اختیار باشگاه نگذاشتند و باشگاه هم نتوانست این بازیکنان را نگه دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه‌ داد: با آمدن آقای اسکوچیچ و شروع تمرینات، او چند بازیکن جذب کرد ولی با شروع مسابقات و پیش‌ آمدن موضوع کارت پایان خدمت، در همان دیدار اول سه بازیکن ما نتوانستند بازی کنند و در ادامه، این تعداد به هفت هشت نفر رسید و ایوب والی هم که با توجه به مشکلی که برایش پیش آمد، از تیم جدا شد که این واقعا کار را برای ما خیلی سخت کرد.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌کرد: در هر صورت با بازیکنانی که داشتیم، پیش رفتیم و توانستیم نتایج خیلی خوبی هم به دست آوریم، حتی در مقطعی هم به صدر جدول رسیدیم ولی از نیم‌فصل دوم و با شروع بازی​های آسیایی، کمبود بازیکن خودش را نشان داد. ضمن این‌که سفرهای بسیار و فاصله بازی​های کم پس از 50 روز تعطیلی به بازیکنان و سرمربی بسیار فشار وارد کرد.

وی افزود: ولی فولاد با این شرایط تا هفته​های پایانی جزو مدعیان قهرمانی بود ولی در ادامه از نظر بدنی و روانی از شرایط لازم دور شدیم و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم ولی تمام عوامل باشگاه و تیم تلاش​شان را کردند که بتوانند دل مردم خوزستان را که خیلی از تیم حمایت داشتند، شاد کنند که به این صورت نشد و نتوانستیم سهمیه به دست آوریم. مردم خوزستان خیلی ما را درک می​کردند و خیلی فوتبال را می​فهمند و وقتی کمبود بازیکن را می​دیدند، سعی می​کردند با تشویق بیشتر یار دوازدهم تیم باشند.

بدرلو در ادامه درباره مشکلات باشگاه فولادخوزستان و موافقت با استعفای مدیرعامل باشگاه و دو تن از اعضای هیات مدیره، گفت: به هر حال این‌ها سیاست​های کلانی است که مسوول کارخانه در نظر گرفته‌ است. آقایان دهکردی، صیادنژاد و فرهادزاده مطمئنا می‌خواستند سال آینده تیمی ببندند که در حد قهرمانی و مدعی قهرمانی باشد ولی متاسفانه آن‌چه کارخانه پیش​بینی کرده بود به این صورت نبود و یا نمی​خواست بودجه لازم را در اختیار باشگاه قرار دهد و دهکردی، صیادنژاد و فرهادزاده وقتی که دیدند شاید نتوانند جواب مردم را بدهند و ممکن است برای فصل جاری با کمبود، مواجه شوند ترجیح دادند که استعفا دهند تا شاید بتوانند بودجه بیشتری بگیرند که این اتفاق نیفتاد. متاسفانه افرادی که خیلی با تجربه بودند و به صورت کامل از لیگ، نوع تیم بستن و بودجه آشنا بودند، رفتند.

وی در پایان درباره ادامه همکاری​اش با باشگاه فولاد خوزستان، عنوان‌کرد: قرارداد من مشروط است ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاده است، کار برای انتخاب کمی سخت شده است و باید دید که در آینده نزدیک چه اتفاقی می​افتد. من در فولادخوزستان جا افتاده​ام ولی با تغییراتی که به وجود آمده است کار برای انتخاب سخت است و باید صبر کنیم تا هیات مدیره جدید انتخاب شود و ببینیم شرایط باشگاه به چه صورتی می​شود و اگر قرار باشد فولاد یک تیم معمولی باشد، این کار را برای انتخاب کمی سخت می​کند.

دیدگاه‌ها