کد خبر : 1244367 | 12 خرداد 1394 ساعت 18:25 | 58K بازدید | 11 دیدگاه

دعوت به تیم ملی افتخار است

طارمی: آینده نامعلومی در پرسپولیس دارم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حتی در صورت عدم دعوت به تیم ملی نیز انگیزه‌های خود را از دست نمی‌داد، گفت: دعوت شدن به تیم ملی افتخار بزرگی برای من است.

طارمی: آینده نامعلومی در پرسپولیس دارم

مهدی طارمی در نشست خبری قبل از تمرین عصر امروز سه شنبه تیم ملی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستگردی گفت: من قبلا هم گفتم که حتی اگر به تیم ملی دعوت نمی‌شدم نیز انگیزه‌های خودم را از دست نمی‌دادم بلکه فصل آینده با انگیزه‌های بیشتری تمریناتم را پی می‌گرفتم تا به تیم ملی دعوت شوم.


به گزارش مهر، وی در خصوص حضور خود در اردوی تیم ملی عنوان کرد: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و خدا را شکر می‌کنم که کادر فنی مرا به تیم ملی دعوت کرده است. بازی کردن در تیم ملی افتخار بزرگی برای من است.


این مهاجم درباره شرایط همکاری خود با باشگاه پرسپولیس گفت: من از تیم‌های عربی پیشنهاد دارم و یکی دو پیشنهاد اروپایی هم دریافت کرده‌ام. متاسفانه وضعیت پرسپولیس مشخص نیست و این باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه قائم مقام. حتی برانکو هم بدون اینکه پولی دریافت کند از ایران رفت. در حالی که در این مدت هر چه در توانش بود انجام داد.


طارمی تاکید کرد: هیچ کس نیست که به من بگوید آیا برای فصل بعد هم تو را می‌خواهیم با خیر. من قرارداد دو ساله دارم که فصل دوم آن به طور توافقی خواهد بود. اگر وضعیت پرسپولیس همینطور ادامه پیدا کند من به پیشنهادهای خارجی فکر خواهم کرد.


این مهاچم درباره رقبای خود در تیم ملی فوتبال یادآور شد: هم با یکدیگر رقابت می‌کنند و به نوعی در میدان نبرد هستیم. در پست من بازیکنان بزرگی حضور دارند اما من همه تلاش خود را به کار می‌گیرم که بتوانم در فهرست تیم ملی قرار داشته باشم و بازی کنم.


طارمی در خصوص اینکه کدام یک از سه مربی تیم پرسپولیس در این فصل از نظر فنی بهتر بودند، گفت: هر سه مربی از نظر فنی در سطح بالای بودند.

دیدگاه‌ها