کد خبر : 1244369 | 12 خرداد 1394 ساعت 18:35 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

بیات: ویسی در اهواز تنها بود

مدافع با تجربه استقلال خوزستان از اینکه تیمشان در لیگ برتر ماند بسیار خشنود است.

بیات: ویسی در اهواز تنها بود
به گزارش "ورزش سه"، محسن بیات در اینباره گفت: سال سختی را در اهواز سپری کردیم وخوشحالم که زحمات ما به ثمر نشست و در این ماه عزیز توانستیم عیدی خوبی به مردم اهواز دهیم.

او در مورد پیروزی در این دیدار ادامه داد: بازی سختی بود و جو بازی به نفع تیم مس بود خیلی سخت تلاش کردیم و توانستیم نتیجه زحمات خود وبچه ها را به بار بنشانیم. خدا را شکر که گروه آنالیز و کادر فنی بازی را خوب آنالیز کرده بودند و ما خیلی راحت و با حوصله و بدون استرس توانستیم نتیجه دلخواه خود راکسب کنیم در این بازی مثل بازیهای قبل استرس نداشتیم و راحت فوتبال بازی کردیم وکاری رو که کادر فنی از ما خواسته بود انجام دادیم.

مدافع استقلال خوزستان در مورد هدایت ویسی ادامه داد: ویسی در اهواز تنها بود خیلی ها بانتیجه ای که ما گرفته بودیم روی مدیریت فشار زیادی آورده بودکه کادر فنی را عوض کنند ولی با یک مدیریت حساب شده که شخص آقای بختیاری داشتند توانستیم تیم را با این بودجه کم در لیگ نگه داریم ویسی در اهواز تنها بود خیلی ها بانتیجه ای که ما گرفته بودیم روی مدیریت فشار زیادی اورده ب کادر فنی را عوض کنند ولی با مدیریت حساب شده ای که آقای بختیاری داشتند توانستیم تیم را با بودجه کم در لیگ برتر نگه داریم واینجا جا دارد از آقای بختیاری کمال تشکر را کنیم که مثل کوه پشت تیم بود واینجا اصالت یک لر بختیاری را نشان دادن که با تمام وجود از آقای ویسی حمایت کردند و نگذاشتند ویسی ویک هم زبان ما در این میدان سخت تنها باشد خدا را شکر که تیم ماند.

وقتی از این بازیکن سوال شد در استقلال خوزستان می ماند یا خیر پاسخ داد: این نظر کادر فنی است و مدیریت باشگاه که آیا ما را نگه دارن یا نه ولی من دوست دارم با ویسی کار کنم کسی که به ما اعتقاد دارد ولی حقیقت را باید گفت، و خدا هرچیزی قسمت کند همان می شود.

بازیکن استقلال خوزستان با اشاره به اینکه دوست دارد به تیم سابقش برگردد گفت: دل من پیش صبا است ودوست دارم به تیم مورد علاقم بر گردم الان در قم هستم و چون قراردادم با استقلال تمام شده با مسوولان صبا قرار میزارم و خدا هر چی بخواهد همان خواهد شد.

بیات در پایان افزود: جا دارد از تماشاگران خوبی که ما را تنها نگذاشتند ودر دیدار رفت ما را حمایت کردند تشکر کنم ولی از کسانی که قصد داشتند تیم را تحت فشار قرار دهند ناراحت باشم و به همه آن ها بگویم تیر شما خطا رفت وعزت و افتخار دست خداست.

دیدگاه‌ها