کد خبر : 1244371 | 12 خرداد 1394 ساعت 19:02 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: باید دست به دست هم دهیم

سرمربی تیم ملی گفت: مردم ایران نشان دادند که چه اشتیاق زیادی به فوتبال دارند و باید برای خوشحالی آنها دست به دست هم دهیم.

کی‌روش: باید دست به دست هم دهیم
پس از صحبت‌های امیدبخش محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان، افشین پیروانی و کارلوس کی‌روش نیز صحبت‌هایی را مطرح کردند. در این بین کی‌روش در جمع بازیکنان گفت: از طرف خودم و بازیکنان تشکر می‌کنم به خاطر این حضور و از کلماتی که به کار بردید. این مأموریت جدیدی برای حضرتعالی است و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بعد از زحماتی که در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه اقتصادی کشیدید امیدوارم الان هم با تدابیرتان کمک کنید تا بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند.

کی‌روش‌ گفت: ملی‌پوشان نشان دادند با نوع نگرش و زحمتی که می‌کشند استحقاق این حمایت را دارند ولی حتی فراتر از آنها، هواداران و ملت بزرگ ایران هستند که نشان دادند اشتیاق زیادی به فوتبال دارند و باید دست به دست هم دهیم تا همه آنها خوشحال باشند.

همچنین افشین پیروانی در این خصوص در جمع بازیکنان گفت: حضور اسلامیان می‌تواند به تیم ملی کمک کند. افرادی که اینجا هستند کسانی هستند که تیم ملی را دوست دارند و می‌توانند به این تیم کمک کنند من هم به نمایندگی از بازیکنان از حضور تک تک شما تشکر می‌کنم و ابراز خوشحالی خود را بیان می‌کنم.

دیدگاه‌ها