کد خبر : 1244372 | 12 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

در نشستی خبری

تراشتگن : منتظر گلزنی مسی به یوونتوس هستم

تراشتگن، دروازه بان ثابت بارسلونا در فینال چمپیونزلیگ برابر یوونتوس خواهد بود. دیداری که روز شنبه در برلین برگزار می شود.

تراشتگن : منتظر گلزنی مسی به یوونتوس هستم
به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان آلمانی بارسلونا که تابستان گذشته از مونشن گلادباخ به این تیم پیوست، به صلاحدید انریکه تنها در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان برای بارسا بصورت ثابت به میدان رفت و در لالیگا ذخیره کلودیو براوو بود.

در آستانه بازی فینال، تراشتگن در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

وضعیت شما برای بازی فینال


شرایط بسیار خوبی دارم و از این وضعیت بسیار راضی هستم. دوست دارم با قهرمانی در چمپیونزلیگ، به بهترین شکل ممکن فصل را به اتمام برسانیم.

بوفون

بوفون یک دروازه بان بزرگ و افسانه ای است.همه دنیا او را می شناسند. نمایش او مقابل رئال مادرید بسیار درخشان بود. این تنها مسابقه ای بود که از او در این فصل می دیدم و فوق العاده هم ظاهر شد. او در پایان دوران فوتبالش قرار دارد و می دانم که آرزو دارد قهرمان چمپیونزلیگ شود. البته امیدوارم که اینگونه نشود.

ذخیره نشینی در لالیگا

بازی در این فینال معتبر هم نمی تواند جبران ذخیره نشینی من در لالیگا باشد. بازی در فینال کوپا دل ری و قهرمانی در آن جام باعث شده در فرم خوبی برای فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرم. حریف سختی مثل یوونتوس را پیش داریم و باید مراقب بود.

اهمیت این فینال برای شما

برایم مهم نیست به چه شکلی قهرمان شویم؛ فقط دوست دارم هر طور شده یوونتوس را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کنیم. منتظر گلزنی مسی به یووه هستم و از این اتفاق لذت خواهم برد. منتظرم تا توپ های بازیکنان یووه را مهار کنم. هیچ چیز جز قهرمانی برایم مهم نیست.

دیدگاه‌ها