کد خبر : 1244380 | 12 خرداد 1394 ساعت 19:53 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: نفت به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند

رئیس هیئت امنای باشگاه نفت تهران گفت: اگر تاج و سایر دوستان کم لطفی نکرده وفینال را روز جمعه برگزار می‌کردند، بی‌شک قهرمانی جام‌حذفی از آن ما بود.

حسینی: نفت به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"،  سیدعماد حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ داد. این‌ گفت‌وگو را بخوانید:


*  عملکرد تیم نفت تهران را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنید؟

عملکرد اعضای تیم نفت امسال کاملاً راضی کننده و قابل قبول و در برخی زمینه‌ها فراتر از انتظار هم بود. شاید اگر کمی توجه بیشتر مسئولان به همراه چاشنی شانس همراه تیم ما بود، اکنون با شما راجع به قهرمانی نفت در لیگ برتر و جام حذفی صحبت می‌کردیم. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم. به تک تک اعضای کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم تبریک و خسته نباشید گفته و دست همه‌شان را به گرمی می‌فشارم.


* از توجه مسئولان و چاشنی شانس صحبت کردید. واضح است که منظورتان از بدشانسی از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر در ثانیه های پایانی است اما منظورتان از کم توجهی مسئولان چیست؟

بله، قطعاً اگر در طول فصل کمی شانس همراه تیم ما بود و مخصوصاً در دیدار پایانی هم آن اتفاقات عجیب و غریب و تأسف آور رخ نمی‌داد، سرنوشت قهرمانی لیگ چهاردهم جور دیگری رقم می‌خورد اما گلایه اصلی من از مسئولان به ویژه مهدی تاج به این خاطر است که اجازه ندادند دیدار فینال جام حذفی روز جمعه برگزار شود.

می‌دانید که بچه‌های ما هفته‌ها به صورت بسیار فشرده درگیر رقابت‌های سنگین و حساس لیگ قهرمانان آسیا بودند و همزمان برای قهرمانی لیگ برتر هم می‌جنگیدند. این روند فرسایشی واقعاً تیم ما را خسته کرد و شما در دیدار برابر ذوب آهن، به وضوح خستگی را در ساق بازیکنان حس می‌کردید در حالی که شرایط ذوب آهن اصلاً این طور نبود. اگر تاج و سایر دوستان کم لطفی نمی‌کردند و اجازه می‌دادند تیم نفت با ریکاوری کامل بازیکنانش به فینال بیاید، بی شک قهرمانی جام‌حذفی از آن ما بود.


* به هرحال حضور نفت در فینال جام حذفی و کورس قهرمانی لیگ برتر، با درخشش در آسیا تکمیل شد.

- دقیقاً، ببینید ما لیگ قهرمانان آسیا را فدای جام حذفی و لیگ برتر نکردیم. در حالی که می‌توانستیم بازیکنان ذخیره خود را در آسیا به میدان بفرستیم و بازیکنان اصلی را برای دیدارهای داخلی حفظ کنیم اما حیثیت و حفظ اعتبار کشورمان در آسیا را به منافع باشگاهمان ترجیح دادیم. ما هدفی بزرگتر داشته و داریم که همان کسب قهرمانی آسیاست. ما در آسیا با قدرت تمام جنگیدیم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم و از این حیث نه تنها ناراحت نیستیم بلکه به خود می‌بالیم. ضمن این که حضورمان در جمع هشت تیم برتر آسیا برای ما بزرگترین موفقیت و افتخار بود.


* برای فصل بعد چه برنامه‌ای در نظر دارید؟

- انشاءالله در فصل بعد با کمک پروردگار و همت بچه ها، برای کسب هر دو جام خواهیم جنگید. قصد داریم نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده و تیم را بیش از پیش تقویت کنیم. ضمن این که با انگیزه و روحیه بالا به قهرمانی آسیا فکر می‌کنیم، خواهید دید که در فصل 95 - 94 لیگ برتر و جام حذفی، تیم نفت تهران از فصل قبل نیز بهتر ظاهر خواهد شد. به احترام همه کارکنان و کارگران مجموعه نفت و مدیران این وزارتخانه به خصوص شخص مهندس زنگنه، سعی خواهیم کرد با ارائه بازی‌هایی درخور توجه، باعث اعتلای نام صنعت نفت در آسیا شویم.

دیدگاه‌ها