کد خبر : 1244384 | 12 خرداد 1394 ساعت 20:24 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: از ترس جانمان به رختکن رفتیم

آبی های اهواز که امسال فصل سختی را پشت سر گذاشتند توانستند از مرحله پلی آف سربلند بیرون آمدند و اجازه ندادند مس کرمان لیگ برتری شود.

عباسیان: از ترس جانمان به رختکن رفتیم
به گزارش "ورزش سه"، یزدان عباسیان در مورد این دیدار گفت: ما نصف راه را با بردی که در اهواز کسب کردیم رفته بودیم و باید ادامه راه را در کرمان تکمیل می کردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و ما اجازه ندادیم مس کرمان لیگ برتری شود زیرا حق تیم ما بود که بماند، امسال خیلی بدشانسی آوردیم و یکسری اتفاقات عجیب و غریب ما را به پلی آف رساند خدا را شکر که توانستیم کادرفنی و هوادارانمان را سربلند کنیم.

او در مورد اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی از سمت هواداران مس رخ داد ادامه داد: ما یک لحظه نگاه کردیم و دیدیم آتش سوزی شده و از ترس جانمان به رختکن رفتیم بعد که همه چیز آرام شد به زمین برگشتیم و خدا را شکر با آن پیروزی شیرین فصل را به پایان رساندیم.

مهاجم آبی پوشان اهواز در پایان افزود: از آقای ویسی که امسال از جان برای استقلال خوزستان مایه گذاشتند تشکر می کنم، او واقعا زحمات زیادی برای ما کشید و خوشبختانه جواب محبت هایش را دادیم در این بین نباید نقش آقای بختیاری مدیرعاملمان راهم نادیده گرفت او همه جوره پشتیبان تیم بود.

دیدگاه‌ها