کد خبر : 1244397 | 12 خرداد 1394 ساعت 22:35 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسباب کشی وایدن فلر از وست فالن (عکس)

بعد از بازگشت دورتموند از برلین رومان وایدن‌فلر وسایلش را از این باشگاه جمع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و ولفسبورگ شنبه شب دیدار فینال جام حذفی آلمان را در المپیا اشتادیون شهر برلین برگزار کردند. بعد از بازگشت از برلین، امروز رومان وایدن‌فلر درحالی مشاهده شد که بین رختکن و ماشینش در تردد بود و وسایلش را از باشگاه خارج و در صندوق عقب ماشینش می‌گذاشت. او با انتشار این عکس در صفحه فیسبوکش نوشت:" هفته آینده باید به تیم ملی بپیوندم و دستکش‌هایم را لازم دارم. چمدان‌ها هم یکی مال من و یکی مال همسرم است."
اما به گزارش "بیلد" قصه وایدن‌فلر با دورتموند به آخر رسیده و راه این دو با پایان فصل جاری از هم جدا شده است.

1030279

او سیزده سال عضو این تیم بود و در 339 بازی درون چارچوب دروازه این تیم ایستاد. اما اواخر فصل جاری به دلیل عملکرد نه چندان خوبش (به ویژه در دور رفت) تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده بود. او دیگر جایگاهش را به عنوان شماره یک دورتموند از دست داده است، از سویی دیگر توماس توخل که بعد از کناره‌گیری کلوپ سکان هدایت زردپوشان وست‌فالن را در دست گرفته هم او را نمی‌خواهد. این در حالی است که این بازیکن 34 ساله مایل است به فوتبالش ادامه دهد و با نیمکت‌نشینی هم میانه‌ای ندارد.
گفته می‌شود به احتمال زیاد وایدن‌فلر راهی تیم‌های خارج از آلمان خواهد شد. توماس توخل قصد دارد رومان بورکی از فرایبورگ را برای جانشینی وی به دورتموند بیاورد.

دیدگاه‌ها