کد خبر : 1244467 | 13 خرداد 1394 ساعت 17:04 | 54.5K بازدید | 5 دیدگاه

نشست خبری مربی جدید رئال

بنیتس(1): در رئال مادرید دوم شدن ارزشی ندارد

رافا بنیتس امروز بصورت رسمی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید برگزیده شد و به هواداران و رسانه ها معرفی شد.

بنیتس(1): در رئال مادرید دوم شدن ارزشی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس که به همراه بوتراگنیو در نشست خبری پس از مراسم معارفه خود شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگاران پرتعداد حاضر در سالن کنفرانس گفت:"امروز، روز بسیار خاصی برای من است.سالهاست که منتظر بودم به خانه ام رئال مادرید بازگردم. مربی رئال بودن یک چالش جذاب است و در من انگیزه مضاعفی ایجاد کرده است. در رئال یک دوره به اتمام رسیده و دوره ای جدید آغاز خواهد شد. رئال فلسفه خاص خود را دارد. این تیم فقط پیروزی می خواهد. برای رئال فقط اول شدن مهم است و دومی فاقد ارزش.
می دانم که سطح توقعات در این باشگاه چقدر بالاست. مجموعه خوبی در اختیار دارم. می خواهم تیمی بسازم که هواداران از دیدن بازی هایش لذت ببرند. رئالی که همیشه می برد مطلوب من و هواداران است. امیدوارم در رسیدن به این اهداف موفق باشم."

بنیتس در مورد وضعیت کاسیاس گفت:" اینجا حضور ندارم تا در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم. تنها در مورد رئال صحبت خواهیم کرد. در مورد کاسیاس فقط می توانم بگویم که او بازیکن بزرگی است."

بنیتس در مورد تفاوت رئال با تیم های دیگری که هدایتشان را بر عهده داشته گفت:" بطور مثال وقتی به لیورپول رفتم، پروژه سه ساله ای را به مدیران باشگاه ارائه دادم. اما اینجا رئال مادرید است و سطح انتظارات هم بسیار بالاتر از لیورپول. در رئال بازیکنانی دارم که می توانم از همان سال اول به قهرمانی و کسب جام های مختلف فکر کنم. این باشگاه متفاوت با همه باشگاه هایی است که در آنها مربیگری کرده ام. همانطور که رئیس باشگاه گفت، توقعات از رئال بیشتر از هر باشگاهی است."

بنیتس در مورد تعویض 10 مربی در 12 سال اخیر در رئال گفت:" عدد 10 در رئال عدد خوبی است مثل لادسمیا. گذشته از شوخی، در فوتبال امروز با توجه به توقعات هواداران از تیم های بزرگ، طبیعی است که عجله برای رسیدن به موفقیت بیشتر از همیشه باشد."
 

دیدگاه‌ها