کد خبر : 1244853 | 16 خرداد 1394 ساعت 11:37 | 33.7K بازدید | 4 دیدگاه

مسی:دوستی، کلید موفقیت MSN بوده

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا معتقد است که رابطه ی خوب بین او، نیمار و سوارز باعث موفقیت مثلثشان در خط حمله ی بارسا شده است.

مسی:دوستی، کلید موفقیت MSN بوده
به گزارش "ورزش سه"، مثلث MSN موفق شد با به ثمر رساندن 120 گل، رکورد 118 گلی که فصل 12-2011 توسط رونالدو-بنزما-هیگواین به ثبت رسیده بود را بشکند و به گلزن ترین مثلث هجومی تاریخ تبدیل شود. مسی معتقد است که این موفقیت مدیون رابطه ی خوب او با سوارز و نیمار است.

او گفت:" ما 3 نفر خیلی رابطه ی خوبی با هم داریم، نه تنها در درون زمین بلکه در خارج آن. فکر می‌کنم اگر خارج زمین رابطه ی خوبی داشته باشید، این موضوع به داخل زمین هم سرایت خواهد کرد. درک متقابلی بین ما وجود دارد که کار را برایمان آسان تر می‌کند ولی تلاش بسیاری هم پشت این موفقیت است. سال گذشته، فصل بی ثباتی را پشت سر گذاشتم. مدت زیادی به دلیل مصدومیت دور از میادین بودم و بازی‌های زیادی از دست دادم. وقتی به میادین برگشتم، هیچگاه حس خوبی نداشتم. 2014 سالی بود که سعی کردم آن را به سرعت فراموش کرده و به بهترین فرمم بازگردم و تاثیر همیشگی ام را بر تیم بگذارم. خوشبختانه، حالا احساس خوبی دارم."

مسی درباره فینال چمپیونزلیگ گفت:" این فینال چمپیونزلیگ است، بنابراین باید با دقت پیش برویم زیرا می‌دانیم که کار آسانی پیش رو نداریم. رویای ما پیروزی در این دیدرا است. می‌دانیم که مقابل حریف خطرناکی قرار خواهیم گرفت. آنها یک تیم بزرگ و قدرتمند هستند و هر چیزی در فینال ممکن است رخ دهد ولی مثل دیگر فینال‌ها برای آن آماده خواهیم شد. یوونتوس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در ایتالیا قهرمان شده است. آنها با شکست دادن تیم قدرتمندی مثل رئال به فینال رسیده اند. بازیکنان بزرگی مثل ته‌وز، پیرلو و پوگبا را در اختیار دارند. از لحاظ دفاعی نیز ساختار قوی دارند."

دیدگاه‌ها