کد خبر : 1244912 | 16 خرداد 1394 ساعت 15:22 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال شکایت سپاهان از علیپور

خلیلیان: آبروی ما را می‌برند و می‌گویند ببخشید

مدیرعامل سپاهان در واکنش به خبر تخلف مالی باشگاهش در این فصل فوتبال می گوید حق شکایت این باشگاه از علیپور محفوظ است .

خلیلیان: آبروی ما را می‌برند و می‌گویند ببخشید
به گزارش "ورزش سه"، او در ابتدای حرفهایش می گوید: چند موضوع حقوقی پیش آمده . اول از همه اینکه  آقای تاج و کفاشیان هردو گفتند که ایشان حق اعلام کردن این موضوع را نداشته اند. ما حق شکایت از ایشان را داریم چون در اساسنامه فدراسیون محترم فوتبال قید شده که اگر هر رکنی از ارکان فوتبال خلاف کند ، باید به کمیته های مربوط و البته استیناف برود و بعد از رسیدگی اعلام بشود. به اعتقاد من اینجا مجمع مورد توهین قرار گرفته است . نکته دوم هم این است که اگر مطالعه بیشتری باشد حتما به باشگاههایی بر می خورید که بیش از ما هزینه کرده اند و چه بسا در لیگ هم نمانده اند.

خلیلیان تاکید می کند به این موضوع در مجمع آتی فوتبال رسیدگی خواهد شد: من نمی دانم موضوع چیست و آیا چون سپاهان قهرمان شده این هجمه جدید علیه سپاهان است؟ من چون با اقای کفاشیان و آقای تاج حرف زدم و نظر ایشان را دارم از همین جا اعلام می کنم که ما این مسئله را در مجمع اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد : اجازه نمی دهیم محیط فوتبال با حرفهایی که نباید مطرح بشود ، دچار تنش بشود . به نظر من در این باره بد فهمی اتفاق افتاده و من در مجمع دوشنبه در صحنی که همه اعضا هم حضور دارند این مسئله را با آقای کفاشیان مطرح خواهم کرد . ایشان به عنوان رییس و شخص اول قطعا می تواند جلوی این حرکت ها را نگه دارد .

خلیلیان می گوید : توجه داشته باشید در حال حاضر شرایط بسیار حادی بر مملکت حاکم است و مشکل نقدینگی داریم و طبعا اثر منفی این حرفها بیشتر است و در ذهن مردم تاثیر بدی می گذارد . ازحرفها که متاسفانه از داخل فوتبال هم زده می شود حدو حدود فوتبال را دچار لطمه جدی می کند و باعث سوء تفاهم و نارضایتی و تحدید فوتبال می شود .

او با انتقاد از مطرح شدن این بحث که حیثیت سپاهان را زیر سئوال برده ادامه داد : ایشان یا مرجع مربوط به رسیدگی این مسئله باید موضوع را به ما رسما می نوشتند . این حیثیت مردم اصفهان و شهدای اصفهان است و یک نفر نباید به خودش اجازه بدهد مار ا زیر سئوال ببرد . یک چیزی در رسانه ملی عنوان می شود هرکاری هم که بخواهیم بکنیم نمی توانیم اثرش را کم کنیم . بعد هم یواشکی به ما می گویند ببخشید . نمی شود که هرکسی برای خودش و از هرجایی یک صدای جدا باشد . بازهم تاکید می کنم ممکن است من مدیر خلاف کرده باشم اما محل رسیدگی در رسانه ملی نیست . ایشان باید بدانند آبرو بردن از مومن حرام است .

خلیلیان تاکید کرد: هجمه ها به قهرمانی سپاهان تمام شد و حالا دوباره یک چیز دیگر علم شده . اما خیال همه راحت باشد. از نهاد های مربوطه سئوال شده و ما پاسخ اقناعی مان را داده ایم .

وی در پایان گفت: ما در سپاهان نه تنش داریم نه کرنش و این سیاست همیشگی ماست.

دیدگاه‌ها